Dream your life, live your dream - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu Dream your life, live your dream - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu

Dream your life, live your dream

Blijf op de hoogte en volg Carin

04 December 2016 | Nederland, Vlaardingen

Hallo allemaal!
Vandaag begin ik met een tweede reisverslag op waarbenjij.nu. Leuk dat je meeleest.
Het is al jaren een wens van me om een tijdje in Afrika te zijn en woensdag is het eindelijk zover en vlieg ik naar Kenia om 10 weken vrijwilligerswerk te gaan doen in Rescue Centre Kenya Childcare, een opvangcentrum voor kinderen. In april ben ik daar geweest om kennis te maken en om woonruimte te zoeken en toen wist ik: dit is het! Heel veel zin in en ook beetje spannend! Nu druk bezig met alle voorbereidingen; nog even naar de kapper, zomerkleding in de wasmachine, kerstboompje kopen met lichtjes die in koffer past, babykleding, ondergoed en vooral veel knutselspulletjes aangeschaft voor de kinderen (dank aan diegenen die dit gesponsord hebben!) en nu precies 2 x 23 kg afwegen, want dat mag ik meenemen.

• 04 December 2016 - 16:58

Niek Labree:

Top Caar!!
    We gaan je weer met plezier en belangstelling volgen!!
    Wat goed dat je dit gaat doen.

• 04 December 2016 - 17:21

Fokke:

Lieve Caat, zo graag was ik met jou meegegaan. Wij volgen jouw belevenissen heel graag.

• 04 December 2016 - 19:56

Syts:

Leuk Carin, bedankt dat je me hebt toegevoegd aan je fanclub. Ik reis graag mee! Liefs en zegen, Sytske

• 05 December 2016 - 10:27

Simone:

Lieve Caar,

wat leuk dat je weer een reisverslag gaat schrijven, zodat we ook op deze manier met je mee kunnen leven en hopelijk ook vaak genieten. Ik ben super trots op je, op dat je met jouw prachtige persoonlijkheid bij gaat dragen aan het Rescue Center Kenya Childcare. Wij zorgen ondertussen goed voor Zhoef. Kus, Simone

• 05 December 2016 - 11:40

Jos & Jeannette :

Lieve schat ,
    Goeie reis geniet van alles wat op je pad komt !
    Volgen je op de voet !
    Love you

• 05 December 2016 - 14:17

Gerry:

Hi Carin, wat een avontuur. Leuk, doen wat je gevoel zegt :). Ik ga je volgen. xxx Love you the pove you

• 06 December 2016 - 09:41

Regine Van Dalen :

Ha Carin,

fijn dat jij dit onderneemt. Geniet van deze bijzondere reis.
    liefs,
    Régine

• 07 December 2016 - 08:43

Frits Hellendoorn:

Lieverd,

Ik wens je nogmaals een heel goede reis en behouden aankomst ver weg in Kenia.

Carin

In april begon ik er serieus over te denken en nu is het bijna zover..... zaterdag 27 oktober om 14.00 uur ongeveer vlieg ik met Cathay Pacific naar Hong Kong en de volgende dag arriveer ik in Perth; het avontuur in Down Under is dan echt begonnen... via deze site wil ik de (hardwerkende) thuisblijvers af en toe een beetje jaloers maken en kunnen jullie mij natuurlijk leuke berichtjes sturen!! :) En dan nu de tweede reis: naar Kenia!