Nieuw hoofdstuk: Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu Nieuw hoofdstuk: Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu

Nieuw hoofdstuk: Sydney

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carin

30 December 2007 | Australië, Sydney

Lieve allemaal, allereerst bedankt voor al jullie lieve berichtjes!! Alleen Frederique: je maakt me wel een beetje bang hoor met al die enge beesten!! Ik ben ze gelukkig nog niet op straat tegengekomen :). En Felipe: maak je geen zorgen. Ik heb al een aanhanger gehuurd voor alle souvenirs die ik mee wil nemen. Uiteindelijk kan ik natuurlijk maar een paar cadeautjes meenemen, maar daar zit er zeker eentje voor jou bij!!

Tweede kerstdag zijn we dus weer op reis gegaan. Gezien de hoeveelheid Bundi (Bundaberg Rum) die er de avond ervoor doorheen gegaan was, kan ik deze dag wel als de allerzwaarste bestempelen. Uurtje rijden, 15 minuten slapen... ai. Nou, uiteindelijk een overnachting gemaakt in Lake Cathy (niet echt in de Lake ofcourse maar op een campinkje met wat hutjes - niet eens echt voor kampers, maar we mogen toch blijven :)). Volgende dag door naar de Blue Mountains. Weer een belevenis, eigenlijk veel te kort 1 dag! En dan, 28 december op naar Sydney!! :) We leveren de camper in nadat we er bijna 3500 km mee hebben gereden!! Wauw. Bij het station ontmoet ik Jenny, die ik ook in een tour heb ontmoet en die in Sydney woont. Ze had haar logeerbed ter beschikking gesteld, en daar maak ik nu gebruik van. Gek hoor, dat je zomaar gaat logeren bij een vrijwel onbekende.. maar het is al snel gezellig! NATUURLIJK wil ik 's avonds naar de harbour en het operahouse! Jenny woont in Surry Hill, een wijk op loopafstand van de haven, tenminste: als je van wandelen houdt! (wij gaan met de trein :) ) Het is heel onwerkelijk om alles nu met eigen ogen te zien, wat je al die tijd in de gidsen ziet of op tv. De sfeer hier is inderdaad super!! Allerlei soorten mensen die allemaal lijken te genieten.. Doen wij dus ook maar, met een flesje wijn om te vieren dat ik hier ben... En ik bel even met Gerry, die gek genoeg aan het werk is!!??!! Wel gaaf om haar stem ff te horen.

Vanmiddag ga ik naar Annemieke en Mark en daar kijk ik ook alweer naar uit.. hehe, weer es ff in het NL lullen. Blijft toch een handicap om je in het Engels uit te moeten drukken. Allemaal heel veel plezier op Oudejaarsavond. Ik ben dit keer al 10 uur eerder in 2008... :) Love you all.

  • 30 December 2007 - 05:24

    Annemieke:

    Nou, wij zitten ook met smart op je te wachten ;)! We hebben net het logeerbed opgemaakt dus zijn er helemaal klaar voor! Tot zo!

  • 30 December 2007 - 08:22

    Frédérique:

    hoi Carin.

    eng he!!:-) ik wil zo graag dat je naar Vlaardingen toe komt. maar ja jij hebt het daar vast leuker met sneeuw.
    en nog iets.
    The Opera house staat ook in mijn boek.
    en eh..heb je ook al indianen gezien? je kan ze tegekomen!:-)
    ik mis je zo erg!! een beetje jammer dat het nog best lang duurt he!?!?!?!?:-):-)
    nou ja!!!

    Groetjes,

    Frédérique Mak

  • 30 December 2007 - 08:24

    Vervolg Frédérique:

    o sorry weer wat vergeten.

    nou ja ik ben gisteren ook nog naar het Kerst Circus in AHOY geweest.
    het was van De Hypoteker.

    Groetjes,

    Frédérique

  • 30 December 2007 - 08:26

    FW MAK:

    even wat proberen hoor:

    (H)(H)(H)(H)(H)

    FW mak

  • 30 December 2007 - 08:26

    FW MAK:

    oeps hij doet het niet

    Groetjes en kusjes

    Frédérique

  • 30 December 2007 - 09:14

    Ans:

    Heel fijne jaarwisseling lieffie! Doe Annemieke en Mark de groetjes van me en geniet he meissie! Je laatste maand gaat in! :D

  • 30 December 2007 - 11:23

    Jos En Jeannette:

    Hoi Carin ,je mag wel een boek gaan schrijven over al je belevenissen.
    heel gaaf dat je naar Mark en Annemieke gaat doe ze de groetjes daar.. heel veel plezier lieverd en nogmaals een goed en geweldig 2008 voor jou vier je het bij Mark en Annemiek?
    ook voor Mark en Annemieke een gezegend 2008

    een stevige omhelzing van
    Jos en Jeannette

  • 30 December 2007 - 12:59

    Sytske:

    he daar en alvast een heel prettige oudejaarsavond! Geen oliebollen misschien, maar vast wel een glaasje (of meer) champagne! Liefs G&S

  • 30 December 2007 - 14:29

    Heleentje:

    Hello dear,

    Wat heerlijk dat je bij Annemieke en Mark ben aangeland. Dat is echt heel erg leuk. Lekker even genieten en gewoon Nl praten. Kan me voorstellen dat dat wel ff lekker is. Ben nu ook wel een piepklein miepje jaloers want ik zou Annemiekje ook wel even willen kroelen.
    Maar wij hebben het hier ook goed hoor.
    De Kerst is goed geweest en Oud en Nieuw staat nu natuurlijk op de stoep.
    We hebben er zin in. Wij gaan met M&T naar A&S....alle kinderen erbij dus reken maar dat het gezellig druk wordt.
    Ik wens jullie nu vast een heeeeeeeeeeeeeel fijne avond en een knallend 2008. Caar, we missen je allemaal geloof ik. Maar we houden gewoon vol. Moet wel een goed gevoel zijn dat er zoveel mensen heel veel van je houden. Big kisses en hugs voor allemaal.....!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Heleen

  • 30 December 2007 - 15:32

    Esther:

    Hey Cargo,

    Super verhalen en foto''s.
    Ik denk aan je.

    Gr. Druif

  • 30 December 2007 - 18:31

    Marilijn En Niek:

    Hé topper!

    Wauw wat heb jij een thuisfront. Allemaal "meelevers" die je graag ook wel weer veilig in de armen willen sluiten! Wij horen daar zeker bij. We blijven genieten van je belevenissen en de foto's en wensen je toe dat je ook in 2008 nog heerlijk geniet van je down under avontuur. Love you..


  • 30 December 2007 - 19:05

    Michiel:

    Hey Carin,

    echt super om al je foto's te zien en verhalen te lezen. Je bent nu in een voor mij zeer bekende waarbenjij.nu omgeving. Maak er een super jaarwisseling van en ik zie je snel weer in het nieuwe jaar!!! Succes daar.

    Michiel

  • 30 December 2007 - 19:06

    Anne-Marie:

    Hoi Carin!
    .... en als je er toch bent, doe de groeten aan mijn zus (Tamamara Beach).... Fijne jaarwisseling!
    Anne

  • 30 December 2007 - 20:03

    Johanneke:

    Whoehoe welkom in Sydney!! Echt een super stad!! Ga er lekker van genieten, het wordt vast geweldig. Ik kijk er nu alweer naar uit om terug te gaan. Die foto's maken me wel een beetje jarloers hoor... Ben benieuwd naar je verhalen als je thuis bent. Nog maar even en het is alweer zo ver.

    xxx Johanneke

    ps. Happy New Year

  • 30 December 2007 - 20:58

    Ton En Alies:

    Hey, avonturierster!
    We werden door Siobhán getipt over je superreis! Ik geef je heel groot gelijk dat je zo'n reis maakt. Je foto's zijn helemaal superrrr, we zijn jaloers! Een collega van mij (Ton) heeft een jaar of wat geleden ook een paar maanden gebekpekt "down under"en is sinds dien helemaal verslaafd aan reizen. Kijk maar uit! We wensen je nog heel veel plezier, doe alles wat je maar kunt doen en maak er foto's van! Alvast de allerbeste wensen voor 2008, het begin is alvast goed...
    Groeten,

    Ton en Alies van Buuren

  • 30 December 2007 - 23:28

    Hanneke:

    Jij bent nu al bezig met de laatste dag aan het vieren.....wij ook maar gaan eerst nog ff slapen!!
    Check nog ff www.eo.nl en lees daar (bij de huwelijksreis) het "geweldige" stukje over hoe Len en ik worden geschetst!! 8-1 komen we op de tv! Zou super zijn als je dan terug bent ;)) kunnen we samen lachen!!!! En anders doen we het later met de dvd!
    Lieve schat, geniet van de laatste dag en tot heeeeeeeeel snel !!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 31 December 2007 - 11:09

    Marlies En Daan:

    Lieve Carin,

    We hebben al aan je gedacht, het feest zal daar nu wel lostgebarsten zijn, lijkt me geweldig om Oud en Nieuw in Sydney te vieren, met het vuurwerk vanaf de brug! Wij wensen je in ieder geval al het beste voor 2008!

    Lieve groeten,
    Daan en Marlies

  • 31 December 2007 - 13:48

    Johanneke:

    Heb net het vuurwerk in de haven gezien op BBC World!! Gek idee dat het bij jou nu al 2008 is!! Ziet er in elk geval heel gaaf uit!!

    xxx

  • 31 December 2007 - 13:51

    Janneke:

    Gelukkig nieuwjaar!!!

  • 31 December 2007 - 14:16

    Pa:

    Hoi Caartje,

    Ik las dat je nu in Sydney bent aangekomen. Je komt dus gelukkig steeds dichterbij Vlaardingen. Ik sit nie in Sydney, Ik sat wel in over Sydney, zo’n grote wereldstad. Je zult wel zeggen Syd er maar ney over in, want ik Sydney zo gauw ergens over in. Ik zag zoeven het grote vuurwerk op de TV bij jou in Australië. Was inderdaad heel indrukwekkend. Ik ving nog net een glimp van je op. De bèèèèèèste wensen voor het voor jou al ingegane nieuwe jaar. De groetjes ook van ma. Mocht je besluiten om toch eerder terug te komen dan je gepland hebt, dan heeft niemand van ons daar bezwaar tegen en Hanneke ook niet. Maar Syd er ney over in. Haal eruit van er in Syd neywaar?

    Love you

    Dikke knuffel

    Pa

  • 31 December 2007 - 19:31

    Guus:

    Hoi Carin,

    Een heel gelukkig, voorspeodig en gezond 2008 gewenst. Ik wens je dat de wensen van je hart dit jaar in vervulling mogen gaan. 'k Heb het vuurwerk op TV gezien en dan te weten dat jullie daar bij stonden. WAUWWWWW, echt te gek.

    Geniet ervan en tot straks, terug in Nederland ;-)

  • 01 Januari 2008 - 11:10

    Arthur:

    Sydney ...: One Word : JEALOUS !!!!

    HAPPY NEWYEAR !!!

    Dikke zoen. Arthur

  • 02 Januari 2008 - 08:13

    Heleen:

    Hoi lieverd,

    Inmiddels al weer 2 jan. even na negenen, en bij jou nog wat verder in het nieuwe jaar. Maar er bljven nog genoeg dagen over om je daarvoor het aller!!!!!!!beste toe te wensen, bij deze en straks volgt de dikke omhelzing die daar bij hoort! Heerlijk dat je zo geniet en dat blijf je ook nog even doen, toch! De kerstballen zijn hier weer opgeborgen, tenminste bij mij, de boom, wat er nog van over is, staat buiten en we beginnen gewoon aan het nieuwe jaar met alles wat er bij hoort. Om te beginnen: puin ruimen! Marco is vanmorgen begonnen bij z'n nieuwe baan, spannend hoor. Alexander werkt nu nog bij Forteck, maar begint half jan. ook aan z'n eerste echte baan, en - hoewel het heerlijk is dat er wat rust in de tent is - zal het toch wel wennen zijn. Lieverd, in gedachten geef ik je een dikke hug. Heel veel liefs, tante

  • 02 Januari 2008 - 08:33

    Suzanne:

    Ha Carin!

    Een supergeweldig 2008 toegewenst! We gaan er weer wat van maken in het nieuwe jaar. Maar daar was je al even mee bezig!

    Veel liefs,
    Suzanne

  • 02 Januari 2008 - 13:56

    Sonja:

    Hoi Carin,
    Een heeeeeeeeel fijn en gelukkig nieuwjaar gewenst in dat verre australie.
    Lijkt me helemaalt te gek om kerst en nieuwjaar te vieren in Sydney.

    XXXX en een nieuwjaars toost van Sonja.

  • 02 Januari 2008 - 18:34

    Rachel:

    Hoi Carin,

    Ik kan niet wachten je weer te omhelsen.
    Miss you.
    Veel lief Rachel

  • 04 Januari 2008 - 13:48

    Frédérique:

    Hey Carin,

    ik zou zeggen: KOM NAAR HUIS!!!
    omdat ik je zo erg mis!! nou ja je komt toch bijna thuis teminste dat hoop ik.
    nou even een beetje schrikbarend nieuws voor jou: er is een ontploffing geweest om 2 minuten voor 12 in Vlaardingen aan de Broekweg.:-( er waren maximaal 85 ruiten in sommige huizen gessrongen.
    gelukkig niet bij jou!!!:-):-)
    nou ja nu is Vlaardingen is een keer mét beelden op tv.
    o ja, cool dat vuurwerk in sydney
    wij zijn naar albert en siophan geweest oudjaarsavond/nieuwjaarsdag.
    maar 's middags vond Félipe knalerwtjes nog intersant,maar... hij kwan later ui Bart z'n kamer en toen had hij een paar rotjes die hij zelf wou gaan aansteken...
    maar ja toen heeft mama hem gesnapt.

    Groetjes,

    Frédérique

  • 05 Januari 2008 - 12:32

    Romy:

    lieve Carin.
    ik hoop dat je een klein cadootje mee neemt.
    romy.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 07 Januari 2008 - 13:40

    Gerry:

    Nogmaals een gelukkig Nieujaar!!!

  • 07 Januari 2008 - 16:08

    Hans:

    leuk daar maar je gaat dan wel naar binnen om ook muziek te horen mag ik hopen.
    Dat moet haast wel een van de mooiste dingen zijn om naar en in te luisteren.
    Ik ben benieuwd of het ook zo klinkt als het er uit ziet.

    Nog de allerbeste wensen.

  • 07 Januari 2008 - 18:58

    Betty:

    Hoi Carin,
    hier vanuit Den Haag ook nog de beste wensen voor 2008. Nog een paar weekjes, dan zit je trip er alweer op. Geniet nog maar van de laatste maand, voor je het weet ben je weer gewoon aan het werk en resten nog de foto's en alle herinneringen. Hier heerst al een paar weken een rare buikgriep, die maar niet over wil gaan.
    Groetjes en een knuffel

  • 09 Januari 2008 - 14:55

    Marja:

    Hoi Carin,

    Allereerst natuurlijk hierbij de beste wensen voor het nieuwe jaar, hoewel jouw begin van het nieuwe jaar te gek is zo te zien. Wat geniet ik met je mee, door je verhaaltjes en je foto's. Kan je niet een beetje warmte deze kant op sturen? Kunnen we wel gebruiken hier. Ben benieuwd wanneer je terug komt. Dan moeten we weer een bakje doen hoor, en natuurlijk met iets lekkers erbij. Nu Carin, geniet en laat ons nog even lekker meegenieten.

    Lieve groetjes, Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carin

In april begon ik er serieus over te denken en nu is het bijna zover..... zaterdag 27 oktober om 14.00 uur ongeveer vlieg ik met Cathay Pacific naar Hong Kong en de volgende dag arriveer ik in Perth; het avontuur in Down Under is dan echt begonnen... via deze site wil ik de (hardwerkende) thuisblijvers af en toe een beetje jaloers maken en kunnen jullie mij natuurlijk leuke berichtjes sturen!! :) En dan nu de tweede reis: naar Kenia!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 49925

Voorgaande reizen:

04 September 2018 - 04 December 2018

Here I go again

07 December 2016 - 18 Februari 2017

Dream your life, live your dream

27 Oktober 2007 - 26 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: