Weer thuis.... - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu Weer thuis.... - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu

Weer thuis....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carin

21 Januari 2008 | Nederland, Vlaardingen

He, wat?? hoe kan dat nou?? Je zou toch pas de 25e naar huis gaan?
Inderdaad. En ik ben toch al thuis.. Hihi. Ik zal het uitleggen. Ik merkte dat ik eigenlijk een soort verzadigd ben van alles wat ik heb gezien en gedaan. Het idee om vanuit een gezellig logeeradres weer alleen op pad te gaan naar een vreemde stad en a.h.w. weer van voren af aan moeten beginnen sprak me helemaal niet aan. Dus ik ben inderdaad vanuit Sydney weer in een vliegtuig gesprongen, maar dan richting Hong Kong!! Daar heb ik nog een dagje door de stad gebanjerd en mij laten optrekken tot op het hoogste punt van waaruit je de stad mooi kunt zien.

Hanneke was gezellig op Schiphol om mij op te halen en onderweg naar Vlaardingen heb ik mijn moeder en de rest van de familie verrast :) Dat ging ongeveer zo:
M: Waar ben je?
C: Op de A4!
M: Ja, maar waar dan? (is er bij Melbourne ook een A4 dan..?)
C: Nou, tussen Amsterdam en Den Haag..
M: Nee, dat kan niet, dat is niet waar
C: Jahoor, echt waar.. tot straks :)

Los van de jetlag en de vreselijke kou :( vind ik het heeeeeeerlijk om weer thuis te zijn bij mijn lieve familie en vrienden!!! Een perfect einde van een grandioze reis.

Ik wil iedereen bedanken die mij al die maanden zo trouw heeft gevolgd en berichtjes heeft geplaatst. Dat was echt super!! Ciao amigos! xxx

  • 21 Januari 2008 - 10:03

    Gerry :

    Carin, nogmaals WELKOM THUIS! Wat een avontuur....Ik ben blij voor je dat je weer bij de mensen bent die heel dicht bij je staan en ik denk zij ook weer met jou! Tot gauw xxx je vriendinnetje

  • 21 Januari 2008 - 10:07

    Sonja:

    Carin,

    Welkom weer in het koude stormachtige Nederland. Fijn dat je weer heelhuids thuis bent. Groet, Sonja


  • 21 Januari 2008 - 10:11

    Anneke:

    Huhhhhh???? Nu al thuis. Welkom weer! Bedankt voor alle leuke reisverhalen de afgelopen maanden. Ik zal ze missen... Als je weer een beetje bent bijgekomen en iedereen hebt gezien en gesproken, dan zou ik het ook heel leuk vinden om je te zien. Tot dan en heel veel succes met het weer wennen aan Nederland en alle dingen die je nu gaat doen!
    xxx Anneke

  • 21 Januari 2008 - 10:17

    Arthur:

    Heyyy Topper,

    welkom thuis...... ben echt superbenieuwd naar je verhalen. Binnenkort eens een borrel doen in Rotjeknor ?

    Cu ! Arthur

  • 21 Januari 2008 - 10:34

    Simone:

    Lieve Carin,

    welkom thuis. Wat heb jij goed naar jezelf geluisterd door eerder naar huis te komen en te realiseren dat het goed is geweest. En wat zullen je ouders en vrienden verrast zijn geweest! Goede grap.

    Ik werk morgen voor het laatst bij ING en heb daarna tot half maart vrij. Ik zou het heel leuk vinden om tijdens die periode een keer lekker bij te praten. Ik bel je snel!

    Veel liefs

    Simone

    en net als Anneke ga ik je verhalen zeker missen. Kun je de site niet gewoon door laten draaien, je schrijft zo grappig!

  • 21 Januari 2008 - 10:36

    Anny:

    Wat zal dat eerst vreemd zijn in je eigen huisje, familie in vrienden weer binnen handbereik. Wat een prachtig nichtje !
    Ga je gauw bellen !
    Liefs Anny

  • 21 Januari 2008 - 15:02

    Ans:

    Ik heb je al geknuffeld! Lieffie, nogmaals harstikke welkom thuis. Lief nichtje heb je hé?! ;)Trouwens; je hele familie is lief! Geniet lekker van iedereen schat! :D

  • 21 Januari 2008 - 15:12

    Marja:

    Hoi Carin, Welkom thuis. Fijn dat je weer gezond en wel hier weer bent. Bedankt dat ik mee mocht genieten van je reis d.m.v. al je foto's en verhaaltjes. Geweldig. En nu? weer aan het wennen? Wassen en strijken zal ook wel op je programma staan. Nu Carin, ik hoop dat ik je over een tijdje zal horen of zien. Liefs, Marja

  • 21 Januari 2008 - 15:30

    Betty:

    Hoi!
    Lekker weer thuis, goed zo! Ik vond het, net als iedereen waarschijnlijk, erg leuk om je reisverhalen te lezen. Hoop je binnenkort een keer te spreken.
    Leuk die foto met je nichtje!
    Groetjes uit een nat Den Haag, Doei

  • 21 Januari 2008 - 15:54

    Hansb:

    Hoi Carin,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Ik wens je nu een fijne tijd thuis toe; je gaat niet direct werken neem ik aan. Maar ikke wel. Ik heb - buiten de uitzendburo´s om - een baan gevonden. Ik mail je de details nog maar ik kan je wel zeggen dat ik een gebakje vedien (weet je nog van onze gesprekken in HP?)

    Maar eerst ga ik skiën. groetjens hansb

  • 21 Januari 2008 - 16:09

    Hed:

    welkom thuis!
    wat een verrassing dat je er al weer bent. Aan de ene kant heel lang, aan de andere kant is het ook wel weer voorbij gevlogen. Nu nog even een digitale hug, gauw een echte! Ondanks alle verhalen en foto's, ook benieuwd naar de verhalen achter de verhalen enzo.
    dikke zoen

  • 21 Januari 2008 - 18:08

    Jan Hellendoorn:

    Carin,
    Hier in Huijbergen hebben twee oudjes genoten van je e-mailpost. In 1994 hebben we een rondreis in Australie per Holden-camira,2liter injectie, en met tent, gemaakt. 30.000 km van Canberra tot Canberra en het werd een van onze topvacanties, we hadden een half jaar de tijd, met als bank de 'National" bank of Australia. Toen we in de blue mountains op de camping aan de campingbaas om een stofzuiger vroegen om de wagen inwendig te reinigen, kregen we binnen drie kwartier al drie Aussies die in een koop waren geinteresseerd.
    Ayers Rock en Alice Spring, met een schitterende ballontocht,"Outback ballooning" werd ook voor ons een hoogtepunt, maar toen wisten we nog niet dat er in het westen vanuit Canarvan een 500 km red road naar Mount August gaat en dat die monokei 2 maal groter is dan Ayers rock!
    We zijn er van overtuigt dat jij je reis straks nog eens rustig zal evalueren en
    zeker tot de conclusie zal komen dat je
    een onvergetelijke reis hebt gemaakt.
    Hartelijke groeten, en misschien tot kijk.
    An en Jan Hellendoorn

  • 21 Januari 2008 - 18:14

    Walter L:

    Hoi Carin,
    Ook namens mij welkom thuis. Goed dat je veilig en tevreden bent teruggekeerd. Het was erg leuk om je reis via internet te volgen.

    m vr gr

    Walter

  • 21 Januari 2008 - 18:41

    Marilijn En Niek:

    Hoi Carin,

    Wat bijzonder dat we je hebben kunnen volgen. We hebben er van genoten en meegeleefd met al je belevenissen. Maar...toch wel heel fijn dat je weer veilig bij ons bent!
    We moeten maar gauw een afspraak maken om eens goed bij te kletsen onder het genot van een mooi glas wijn,of twee....
    Welcome home!!

    With love..

  • 21 Januari 2008 - 19:44

    Debby:

    hoi lieve schat,

    Heerlijk om te horen dat je het geweldig hebt gehad en dat je met een bevredigend gevoel thuis gekomen bent. WELKOM THUIS
    Dikke knuffel Debby

  • 21 Januari 2008 - 19:55

    Prins Lenna:

    WELCOME HOME,

    COULDN'T YOU BRING SOME SUNESHINE WITH YOU??
    WHEN DO YOU HAVE TIME TO LUNCH OR HAVE DINNER WITH ME (US)? WE WOULD LIKE TO HEAR "ALL" THE STORIES.
    ENJOY THE FAMILY.
    HOPE TO SPEAK WITH YOU REAL SOON.
    BYE,
    ANTHONY X


  • 21 Januari 2008 - 20:34

    Gerard:

    Nou...das wat...en nu?

    Welke site moet ik nu 'stalken' op het internet, waar zijn de spannende verhalen en foto's?

    Tijd voor een blog mischien? ;-)

    Groet
    Gerard

  • 21 Januari 2008 - 22:37

    Johanneke:

    Toch nog even een laatste berichtje. Want wat ik me nu afvraag, hoe weten we nu.... Carin, waar ben jij . nu ???
    We zijn blij dat je weer veilig thuis bent en we zien elkaar wel weer in de kerk. xxx

  • 21 Januari 2008 - 23:00

    Sytske:

    Aaaah, sms'te ik je gister nog om te zien waar je was, ben je alweer in NL! Zal vast ontzettend leuk zijn om iedereen weer te zien - inclusief nieuw nichtje en heerlijk te worden verwend door iedereen, geniet ervan. Ik vind het jammer dat je niet wat dichterbij woont, het was toch een leuk idee dat je hier in Australie rondbanjerde, een beetje dichterbij mij...
    Enfin, ik gun iedereen daar je aanwezigheid weer en hoop je weer eens te zien in AUS of NL. Love Sytske

  • 21 Januari 2008 - 23:01

    Tante Piertje:

    lieve carin, wat een verrassing, zou even op je site kijken en je bent er weer!! welkom thuis, wat zul je genieten van je familie en vrienden! bel morgen je moeder om te horen hoe het daar is!
    veel liefs van oom johannes en tante piertje.
    p.s wat een pracht foto met je nieuwe nichtje!!

  • 22 Januari 2008 - 02:06

    Helene Hoogervorst:

    Hai Carin,

    Helaas was ik te laat met het ontdekken van je verhalen op deze site.
    Ik heb ze gisteren allemaal gelezen.
    Zo te zien heb je een geweldige reis gehad!! Goed gedaan!!
    Ik wens je heel veel succes met alles wat komen gaat en hoop je dit jaar weer eens te spreken!

    Groeten uit Beijing, China,
    Helene

  • 22 Januari 2008 - 14:16

    Dick:

    hoi Carin,

    Jammer.... ik las je berichtjes met veel plezier, maar vrees dat die uit Vlaardingen een stuk minder exotisch zijn. Welkom terug.

    groet,
    Dick

  • 23 Januari 2008 - 10:20

    Ellen:

    WELKOM THUIS in ons koude regenachtige landje. Jeetje het weer zal wel tegenvallen, maar wat heerlijk dat je er weer bent. Ik zal je leuke verhalen en foto's wel missen hoor! Als je hier weer tot rust bent gekomen zou ik het wel leuk vinden om een keertje af te spreken.....(ben je ook wat minder bruin en heb ik de tijd om een paar zonnebankkuurtjes te nemen).

    Tot gauw,

    XXEllen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carin

In april begon ik er serieus over te denken en nu is het bijna zover..... zaterdag 27 oktober om 14.00 uur ongeveer vlieg ik met Cathay Pacific naar Hong Kong en de volgende dag arriveer ik in Perth; het avontuur in Down Under is dan echt begonnen... via deze site wil ik de (hardwerkende) thuisblijvers af en toe een beetje jaloers maken en kunnen jullie mij natuurlijk leuke berichtjes sturen!! :) En dan nu de tweede reis: naar Kenia!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 2686
Totaal aantal bezoekers 49928

Voorgaande reizen:

04 September 2018 - 04 December 2018

Here I go again

07 December 2016 - 18 Februari 2017

Dream your life, live your dream

27 Oktober 2007 - 26 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: