Wat een gave stad! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu Wat een gave stad! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu

Wat een gave stad!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carin

12 Januari 2008 | Australië, Sydney

Hi hi allemaal, hier ben ik weer.. Ja, ik zit nog steeds(!)in Sydney :) Maar het is ook zo'n gave stad, daar kan je gerust een paar weken doorbrengen.
Maar morgen is het afgelopen. Dan spring ik weer in een vliegtuig. Het is wel gek, want als je normaal gesproken twee weken op vakantie gaat, is dat best lang, maar als ik er nu aan denk dat ik over twee weken thuis ben, voelt het echt als heel kort.. maar ik heb er ook wel weer zin in om naar huis te gaan (met uitzondering dan het vooruitzicht van de kou!!)

Ik heb lekker geshopt, dus Romy: maak je geen zorgen over een klein cadeautje... :) en ben natuurlijk even op de Harbour Bridge wezen kijken. Je kan ook helemaal op de rand lopen, zoals pa op de Van Brienenoordbrug heeft gedaan, maar dat vond ik niet nodig. Er zijn hier onwijs veel leuke wijken, leuke winkeltjes, veel lekkere eettentjes en iedereen is inderdaad 34 hier, Johanneke :)en er zijn 70 strandjes in de stad!! Errug plezierig dus allemaal. En Mark en Annemieke hebben een spannend huis. De ene dag treffen we een kakkerlak aan op zolder of in de tuin en gisterenavond liep er een gigantische spin door de kamer aarrgghh ik moest er gewoon van gillen, maar voordat ik het beest kon vastleggen met mijn camera had Mark m al met gif bespoten (zodat ie als een dolle door de kamer ging rennen...) afijn, beest naar buiten gestuurd en verder genieten. Vandaag zijn we naar Maroubra Beach gegaan. Er waren gigantisch hoge golven, zodat ik een paar keer totaal niet meer wist wat boven of onder was (of waar mijn bikini was gebleven), maar uiteindelijk hebben we het allemaal weer overleefd. Tijd dus nu om eerst al het zand uit alle huidplooien te wassen en vervolgens weer es lekker uit eten te gaan! :) Jullie hebben ook weekend, dus geniet er lekker van.
Dikke zoenen vanuit een immer zonnig Down Under...:) xxx

PS voor Laura: voor jou komt er ook nog een pakje hoor in mijn rugzak!

  • 12 Januari 2008 - 07:50

    Marion:

    Heeey lieve schat,

    Super joh, ben elke keer nog benieuwder naar de foto's. We komen gezellig met z'n allen een weekje bij je logeren ;-) zeg maar gelijk zodra je terug bent :-D
    Gelukkig maar dat je geen foto van die spin hebt trouwens, huuuh!
    Nog maar twee weekjes en dan ben je weer hier, joepieeeee! :-)
    Marionxxx

  • 12 Januari 2008 - 08:47

    Guus:

    Oké, dank voor de waarschuwing. Spinnen, kakkerlakken ........ Vraag maar aan je vader hoe een Oekrainer kakkerlak uitspreekt in het Nederlands. We hebben lang met ze geoefend ;-)
    Fijne tijd nog verder en tot gauw.

  • 12 Januari 2008 - 09:32

    Fokke:

    Lieve Catharina;
    Voel gelijk zelf ook weer de Australian thrill..Hele goeie tijd nog! Rond het mooi af. We zien je weer graag hier. Kunnen we nog net op tijd afscheid nemen voordat wij een maandje op pad zijn.

  • 12 Januari 2008 - 10:51

    Jos En Jeannette:

    Lieve schat wat zien we er naar uit dat je thuiskomt
    wat een belevenis zo,n onderneming van mnden zo lang weg en toch het idee dat je zo dicht bij bent door de mails en de foto,s we hebben er allemaal heerlijk van mee mogen genieten
    nouuuuu!!!! genieten
    een beetje jalouzie kwam er ook wel aan te pas hoor!!! ha ha nog even en mag je Cathelijne in je armen sluiten lijkt me ook weer geweldig het is zo,n lief schatje we plegen straks allemaal een aanslag op je hoor Carin berie

    eid je maar vast voor iedereen wil je weer knuffelen
    Lieve Carin ik wens je vast een groot WELKOM THUIS geniet nog een paar weekjes
    en zien uit naar je thuiskomst.
    een stevige omhelzing van
    Jos en Jeannette
    PS Groetjes aan Mark en Annemieke
    ben toch wel een beetje blij dat ik zulke spinnen nooit tegenkomt ik gil echt heel Vlaardingen bij elkaar

  • 12 Januari 2008 - 11:13

    Ed:

    Hoi Caar! Het is heir heeeel mooi weer! 25 gr en zon! Komt door opwarming van de aarde.... See u soon..
    Ed

  • 12 Januari 2008 - 11:23

    Frédérique:

    hoi Carin.

    is mijn verlanglijstje goed aangekomen in je mailbox???
    en heb je ook al dolfijnen gezien??
    of zelfs met ze gezwomen??
    lijkt me leuk.
    en je hebt Prochtige! kustlijn geschreven maar het moet Prachtige!kustlijn zijn.
    nou ja ik ben net zoals opa alles gelijk gezien.
    nou ja, soms schrijf je iets gewoon niet goed,het geeft niet hoor!! :-)

    en even nog wat anders:

    ookal ben je ozo ver je bent bij ieder in zijn of haar hart.

    Kujes,

    Frédérique

    P.S:

    Is er GEEN kadotje voor mij een Félipe???
    :-(:-)


  • 12 Januari 2008 - 11:24

    Frédérique:

    nou Ed is me voor geweest!!

    GRR

  • 12 Januari 2008 - 11:26

    Vervolg Frédérique:

    ik durf die spin op te pakken hoor

  • 12 Januari 2008 - 11:27

    Prins Lenna:

    Hoi Caatje,

    Wat gaat het dan allemaal weer snel he? Zo kijk je er naar uit, en voor je er erg in hebt ben je weer terug in ons kikker landje.
    Geniet extra van de comming two weeks.

    Bye for now.

    Tony and Josesphine

  • 12 Januari 2008 - 16:37

    Daan En Marlies:

    Helemaal super! Grappig dat we dezelfde foto hebben vanaf de brug, wij zijn ook niet op de rand van de brug geweest, erg hoog en toch ook wel (lekker Nederlands) erg duur! Super gaaf he, Sydney! Ga je nu dan nog even door naar New Zealand? Waar je ook heen gaat, in ieder geval goede reis en zorg wel dat ze je koffer meenemen!

    Liefs
    Daan en Marlies

  • 12 Januari 2008 - 19:05

    Ans:

    Oh oh oh, wat zit ze te genieten! :D
    En wat Guus schrijft; wij hebben honderden kakkerlakken in ons bed gehad toen we in Oekraïne waren!:( Ze doen niks.....Ze maken je alleen gek! :(
    Nog even en dan ben je weer bij je vriendjes en vriendinnetjes in Vlaardingen! Wij zullen ons best doen om die ozonlaag te verpesten, dan is het lekker warm hier! ;)
    Tot dan lieffie!

  • 12 Januari 2008 - 19:31

    Anneke En Marcel:

    Hoi Carin,

    Een beetje laat door de verhuizing, maar wij hebben je nog helemaal geen gelukkig nieuwjaar kunnen wensen. Bij deze en dat 2008 zo mag blijven als dat het begonnen is voor jou. Genieten dus! En wat lezen we, over twee weken al naar huis. Lezen we dat goed? Wat is de tijd dan voorbij gevlogen zeg. Nou, geniet dan nog maar extra voordat je weer de lange reis naar huis gaat maken.
    Lieve groeten, Anneke en Marcel

  • 12 Januari 2008 - 21:18

    Hanneke:

    He he nog 2 weekjes!!! Heerlijk!!!
    Len vindt het stukken minder want hij kan niet meer zonder je autootje hihi
    Je rugzak zal wel niet meer te tillen zijn met al die kadootjes! Tenminste ik neem aan dat er voor ons het een en ander in zit? ;))
    Enne...Frederique...het is toch echt PROCHTIG hoor!!

    Kan niet wachten om je weer te zien!
    We keken van de week naar de DVD van de jubileumdienst en als je je dan zo in beeld ziet wil je helemaal dat je weer thuis bent!

    Dikke kussen van ons de gelukjes!!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 13 Januari 2008 - 08:44

    Arthur:

    Hey Topper !

    Heerlijk he.. Sydney. Tis de mooiste stad waar ik ooit geweest ben. En zo superrr relax..... Wel wat anders dan Rotjeknor... Erg leuk om bekende dingen op je foto's te zien. Brings back memories. Geniet er nog even van he en ik wil je absoluut weer even zien als je terug bent in het Ooergezellige Holland !

    grtzzz

    Arthur

  • 14 Januari 2008 - 07:08

    Bas:

    Carin fantatisch gezicht die kusten en bruggen uitzichten. we zien er naar uit dat je weer terug komt en even bij praten. Ook hier is van alles gebeurt (niet allemaal even positief) maar daar praten we wel over als je terug bent geniet er nog lekker van die 2 weken
    en ik zie ernaar uit je weer te zien

    Bas

  • 14 Januari 2008 - 07:41

    Carin:

    Ha Carin!
    Geniet nog even extra die 2 weken! Hoewel koud en guur, hier wacht je weer een warm bad. Gaaf dat we zo met je mee kunnen genieten met de waarbijjijnu.

    Knuffel en blij dat je gauw weer terug bent.
    Suzanne

  • 14 Januari 2008 - 12:35

    Gerry :

    Wat een gweldige foto's weer! nog ff....blijf nog lekker genieten en tot gauw...xxx

  • 14 Januari 2008 - 15:46

    Johanneke:

    He Carin,

    Veel plezier nog je laatste weekjes. Het is me even ontgaan waar je nu naartoe gaat, maar het wordt vast weer heel gaaf. De foto's van Sydney zien er wel heel gaaf uit en ik krijg soms gewoon pijn in mijn buik als ik ze zie. Dan mis ik het allemaal wel heel erg. Michiel en ik maken soms wel plannen om net als Mark en Annemieke er voor een paar jaar naar toe te gaan. Maar ja, dat is allemaal toekomstmuziek. Eerst maar eens even afstuderen... Nu we het daar over hebben, Michiel studeert deze woensdag af. Best wel spannend en ik heb er veel zin in. Verder zit ik ook middenin mijn tentamens en er gebeurt dus niet zo veel. Zondag wel een goede preek van Ed gehad. Die zul je vast ook wel missen, maar over twee weekjes sta je weer lekker mee te praisen. :)

    We horen hopelijk weer snel van je.

    xxx Johanneke

  • 14 Januari 2008 - 15:47

    Marja:

    Hoi Carin,

    Las dat je nu op de terugweg bent. Jammer he, dat aan alles een eind komt. Maar volgens mij heb je intens genoten. Ben erg benieuwd naar je verhalen enzv. Maar......, ik kan je niet bereiken. Het kontakt zal dus van jou kant af moeten komen. Je weet me te vinden. Nu Carin, je zal wel even de tijd nodig hebben om weer aan dat landje en alles te wennen. Sterkte daarmee. Tot horens, liefs, Marja

  • 14 Januari 2008 - 22:54

    LEN :

    Je autootje zit weer vol benzine, de bandjes zijn opgepompt en hij is lekker door de wasstraat geweest met een heerlijk waxje, olie ververst, uitgezogen etc. Hij blinkt je weer tegemoet.
    Ik ga fietsen ..............

    CU SOON

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carin

In april begon ik er serieus over te denken en nu is het bijna zover..... zaterdag 27 oktober om 14.00 uur ongeveer vlieg ik met Cathay Pacific naar Hong Kong en de volgende dag arriveer ik in Perth; het avontuur in Down Under is dan echt begonnen... via deze site wil ik de (hardwerkende) thuisblijvers af en toe een beetje jaloers maken en kunnen jullie mij natuurlijk leuke berichtjes sturen!! :) En dan nu de tweede reis: naar Kenia!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 960
Totaal aantal bezoekers 49934

Voorgaande reizen:

04 September 2018 - 04 December 2018

Here I go again

07 December 2016 - 18 Februari 2017

Dream your life, live your dream

27 Oktober 2007 - 26 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: