Het grote aftellen is begonnen!!! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu Het grote aftellen is begonnen!!! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu

Het grote aftellen is begonnen!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carin

14 Oktober 2007 | Nederland, Vlaardingen

Hoera, er is weer een nieuwe waarbenjij.nu geboren.... Dit keer ben ik de gelukkige :)

Nog 13 dagen voor vertrek! Heb net een lijstje gemaakt van alles wat ik nog moet doen.. internationaal rijbewijs aanvragen, wereldstekker kopen, muziek en foto's uitzoeken voor ipod .. maar vooral ga ik komende 13 dagen heeeeeeeel veel bij mijn familie en vrienden langs om nog zoveel mogelijk op te laden..:)

  • 16 Oktober 2007 - 14:58

    Gerry Boer:

    Gefeliciteerd met je geboorte! Aftellen inderdaad en ik "volg" je... Het is je gegund en ik ben totaal niet jaloers. Dikke kus en we spreken elkaar zeker nog voor je vertrek!

  • 18 Oktober 2007 - 17:44

    Michel En Karin:

    Morgen gaan wij op vakantie naar Spanje dus daarom snel een berichtje. Wat heerlijk dat je nu echt bijna gaat, we zijn heel benieuwd naar alles wat je mee gaat maken en kijken dan ook uit naar je berichten.Dikke knuffels en Heeeeeeeel veel plezier in australie. We denken aan je en in gedachten reizen we lekker met je mee.

  • 20 Oktober 2007 - 15:42

    Albert:

    Dit wordt een spannende tijd...Sexy girl in the land down under!!! Enjoy to the MAX en come back safe!
    kom gerust...er is altijd een fles witte wijn voor je!

  • 24 Oktober 2007 - 12:38

    Hansi:

    Heee leukie maak er iets onvergetelijks van.ik ben jaloers t/m.
    Maar ja de eene doet het en de andere ni.
    XXX

  • 24 Oktober 2007 - 13:30

    Heleen:

    Lieve schat,
    Ik mis je nu al......maar je weet dat ik het je meer dan gun he.....!
    Maak al die outback jacks het hoofd op hol!
    xxxx

  • 24 Oktober 2007 - 14:01

    Jos En Jeannette:

    Hallo Carin ,
    toch nog ff een berichtje voor je vertrek wat was het heerlijk om jou om ons heen te hebben vanmiddag het was zo gaaf nogmaals lieverd een geweldige tijd daar..... geniet en we volgen je op de voet houden heel veel van jou.
    een stevige hug van
    Jos en Jeannette

  • 24 Oktober 2007 - 17:35

    Niek En Marilijn:

    Hi Carin,

    Fijn om elkaar vandaag toch nog even te hebben gezien en gesproken. Mooi tijdelijk afscheid! Geniet met volle teugen en mocht je er even doorheen zitten.. ( kunnen we ons moeilijk voorstellen :-) dan weet je ons en de rest van het thuisfront te bereiken. We volgen je op de voet!
    Heel veel fun! With love en een

    Dikke hug,

    Marilijn en Niek

  • 26 Oktober 2007 - 13:48

    Marion:

    Hoi lieverd,
    Wat heerlijk om je nog even op de valreep te kunnen knuffelen. Ben zo trots op je. Ga lekker genieten en spreek je snel. Love you! xxxx

  • 26 Oktober 2007 - 17:23

    Marieke :

    Hoi Karin,
    Het gaat je lukken..je gaat genieten!
    Heel veel plezier en fun. We houden je website in de gaten. Gods blessings.

    Dikke kus Johan en Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carin

In april begon ik er serieus over te denken en nu is het bijna zover..... zaterdag 27 oktober om 14.00 uur ongeveer vlieg ik met Cathay Pacific naar Hong Kong en de volgende dag arriveer ik in Perth; het avontuur in Down Under is dan echt begonnen... via deze site wil ik de (hardwerkende) thuisblijvers af en toe een beetje jaloers maken en kunnen jullie mij natuurlijk leuke berichtjes sturen!! :) En dan nu de tweede reis: naar Kenia!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 49918

Voorgaande reizen:

04 September 2018 - 04 December 2018

Here I go again

07 December 2016 - 18 Februari 2017

Dream your life, live your dream

27 Oktober 2007 - 26 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: