nog één nachtje slapen..... - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu nog één nachtje slapen..... - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu

nog één nachtje slapen.....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carin

26 Oktober 2007 | Nederland, Vlaardingen

Nou, het is nu echt bijna zover. Vanmorgen met ma en Siobhan de rugzak ingepakt. Veel mensen vroegen twee weken geleden al of ik er helemaal klaar voor was?! Ik werd er gewoon zenuwachtig van! Zeker toen ik alle spullen had klaargelegd op mijn bed... :( Maar het lijkt erop dat mijn hele hebben en houwen voor 3 maanden gereduceerd is tot 15 kilootjes in rugzak (thanks Coobs, het is echt een fijn apparaat!)Morgenochtend naar Schiphol en dan: Australia here I come...

  • 26 Oktober 2007 - 14:58

    Eveline :

    Is dat alles wat je meeneemt?
    Nou meid, als je nou morgen maar eenmaal in dat vliegtuig zit hè.
    Gaaf dat we je zo mogen volgen.
    Ik denk aan je!
    Liefs,
    Eveline

  • 26 Oktober 2007 - 15:41

    Frederique:

    super bericht carin ik vindt het top dat je dit durft

    groetjes je nichtje

  • 26 Oktober 2007 - 15:44

    Hans:

    man man man wat heb jij het er goed voor staan. Heel veel plezier daar en kijk uit voor die bosjes mannen.

  • 26 Oktober 2007 - 15:57

    Ellen:

    Hey, het gaat nu echt gebeuren. Jeetje, stoer hoor! Ik zal aan je denken en je zeker blijven volgen via deze site, helemaal te gek dat dit kan.
    Carin geniet er van,

    Veel liefs en X

  • 26 Oktober 2007 - 17:50

    Anny:

    Zoooo, ik had niet gedacht dat je zo snel al zou vertrekken. Goeie reis, ik denk aan je en heeel veel plezier.
    Geweldig dat we je kunnen 'volgen' en dat zal ik zeker doen !
    Veel liefs Anny

  • 26 Oktober 2007 - 19:14

    Félipe:

    lieve,lieve carin.

    I love you! ik vindt cool dat jij dit durft.
    ik mis je nu al,ookal ben je nog in vlaardingen!!!

    groetjes je neefje

  • 26 Oktober 2007 - 21:14

    Hanneke:

    hahaha, net nog gezien en gehugd maar toch nog ff snel een berichtje D)
    Ben superrrrr trots op je !!
    Nog ff 1 nachtje slapen en dan kan het grote avontuur beginnen! en reken maar dat we je volgen! Wat is dat toch heerlijk dat dat kan!!
    Love you sooooo much XXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 26 Oktober 2007 - 21:50

    Anneke:

    Hoi lieve stoere Carin,
    Het avontuur gaat beginnen! Goede reis en heel veel plezier. Enne...no worries! Het kan alleen maar leuk zijn in Australie en dat weten we uit eigen ervaring! We zullen je volgen.
    xxx Anneke en Marcel

  • 27 Oktober 2007 - 10:47

    Gerry Boer:

    Als je dit bericht leest ben je in Australie! Goed insmeren want het verschil is wel erg groot...mmm.. Geniet ervan lieve vriendin! Dikke kus!

  • 27 Oktober 2007 - 11:15

    Jos En Jeannette:

    Hallo supermeid,

    Wat ben je een kanjer Carin
    je bent nog geen dag uit onze gedachten geweest na Woensdag
    dank je voor jou Liefde
    fijn dat wij jou op deze manier mogen volgen op jou grote avontuur
    stevige omhelzing van twee mensen die veel van jou houden

  • 27 Oktober 2007 - 18:16

    Celine:

    Hee Carin, wat fijn dat ik ook in de maillijst sta van jouw waarbenjij site!!! Ik zal alles met veel interesse lezen. We hebben elkaar niet meer gesproken voor je vertrek, maar dan hebben we straks extra veel bij te kletsen.

    Geniet ontzettend van je reis. De wereld is mooi. En dat ga jij nu weer eens van een hele andere kant bekijken! Een superformiweldigeindefantacolosachtige reis toegewenst vanuit Amersfoort!

    XXX Celine

  • 27 Oktober 2007 - 20:59

    Marjolein:

    Hallo lieve zus, Vlaardingen lijkt nu al leeg.En je bent nog maar een halve dag weg!!! Ben zo benieuwd hoe je het allemaal gaat ervaren. En stiekem ben ik ook wel een beetje jaloers. We'll keep in touch en een (dikke) hug van ons allemaal.

  • 28 Oktober 2007 - 12:36

    Tante Piertje:

    lieve carin,
    hoop dat je reis voorspoedig was ( wat een eind weg he) geniet van alles en de groeten aan geoff en sytske!!

  • 28 Oktober 2007 - 15:41

    Laura Romy &FW,FH:

    hoi carin,

    we missen je heel erg!!we hebben gehoord dat je veilig in perth bent aangekomen.
    wij zijn hier allemaal aan het eten(daarmee bedoelen wij:Hanekke,Frits&Marianne,Marjolein&Theo,
    Heleen&Robert en Romy,Frédérique,Laura,Felipe.)
    veel pleizier en mail mij Frédérique maar eens.

    Kusjes van iedereen

    (daarmee bedoelen wij:Hanekke,Frits&Marianne,Marjolein&Theo,
    Heleen&Robert en Romy,Frédérique,Laura,Felipe.)

  • 28 Oktober 2007 - 16:45

    Marianne:

    Lieve Caartje,

    Heerlijk om je stem even te horen en te weten dat alles tot nu toe oké is. Veilig aangekomen in Perth, incl.je bagage. Terwijl jij (hoop ik) lekker ligt te slapen, gaan wij aan ons avondmaal beginnen. Wat zou ik je graag even knuffelen en zeggen dat ik trots op je ben. Lieverd, ik hou heel veel van je (maar dat weet je wel) en ik reis in gedachten met je mee. Dikke kus,

    mams

  • 28 Oktober 2007 - 17:28

    Hans:

    ha lieve caat,

    Stilletje hoopte ik eigenlijk al dat er direct bij aankomst een berichtje zou zijn, over hoe je reis gegaan is.
    Je kent me, ik ben weer te ongeduldig hahahaha

    Sleep well!!!

  • 28 Oktober 2007 - 18:10

    Laura:

    maan. vis.roos.sok. oog .ik. buik. neus.
    xxxxxxx .laura.

  • 28 Oktober 2007 - 18:15

    Romy:

    Lieve lieve schat
    ik mis je heel erg. en hoop dat je het heel erg naar je zin hebt.

    heel veel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    van romy xxx

  • 29 Oktober 2007 - 10:34

    Heleen :

    Hoi lieve Carin,

    Wat ben je toch een dappere! Super! Met heel veel anderen ben ook ik trots op je en elke dag hebben we het wel even over je. Op afstand geniet ik met je mee, ook omdat Australie toch wel een speciaal plekje in
    m'n hart heeft. Oom Leo is er regelmatig geweest en ik hoop er ook nog eens te komen. Gelukkig was je bagage er, he, wat kan je dan in je rats zitten! Vanuit Krimpen dezelfde dikke hug als je al eerder via de telefoon kreeg en tot mails,
    liefs,
    tante


  • 29 Oktober 2007 - 14:08

    Machteld:

    Hoi Carin,
    Wat gaaf dat je er toch aan begonnen bent zeg, ik dacht pas nog zou ze nog gaan en waar zou ze nu zitten.
    Have lots of fun!!!!!!!

  • 30 Oktober 2007 - 18:57

    Karin:

    Hallo lieve Carin,

    Nog bedankt voor je voicemail bericht in Spanje, wij zijn gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie, maar jou avontuur gaat pas beginnen, bofkont!
    We kijken uit naar je verhalen en we denken aan je.

    Dikke knuffels

  • 02 November 2007 - 13:13

    Sonja:

    Lieve Karin,

    Gelukkig goed aangekomen in Perth.
    Bijna een week weg en het lijkt al veel langer. Als ik de foto's bekijk dan heb ik het idee dat je al heel veel hebt gezien. Leuke foto's overigens.
    Vindt het knap dat wat op je bed ligt allemaal in je rugzak hebt gekregen.

    Groetjes Sonja

  • 03 November 2007 - 19:15

    Jeannette:

    Hallo Carin ,
    Ik sprak je moeder vanmiddag met de creamarkt en hoorde dat jullie elaar hadden gesproken en dat er foto,s waren ik had de hele week geen tijd om te kijken ivm dond vrij en zaterdag werk aan de winkel ik ben kapot maar het was weer zo gaaf om mee te mogen werken geweldig ,dus ik dacht ff kijken hoe je het maakt ,maar dat liegt er niet om carin wat een belevenis tot nu toe geweldig zien je foto,s eruit om jaloers op te wordenem wat gaat de tijd hard alweer een goeie week weg ,lieverd we houden van je een Gezegende tijd daar
    en een hele dikke dikke omhelzing van
    Jos en Jeannette

  • 05 November 2007 - 21:23

    Len :

    Ik hoop dat je goed hebt geslapen , tis best een hele reis hoor !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carin

In april begon ik er serieus over te denken en nu is het bijna zover..... zaterdag 27 oktober om 14.00 uur ongeveer vlieg ik met Cathay Pacific naar Hong Kong en de volgende dag arriveer ik in Perth; het avontuur in Down Under is dan echt begonnen... via deze site wil ik de (hardwerkende) thuisblijvers af en toe een beetje jaloers maken en kunnen jullie mij natuurlijk leuke berichtjes sturen!! :) En dan nu de tweede reis: naar Kenia!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 49927

Voorgaande reizen:

04 September 2018 - 04 December 2018

Here I go again

07 December 2016 - 18 Februari 2017

Dream your life, live your dream

27 Oktober 2007 - 26 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: