Ik ben er...... - Reisverslag uit Perth, Australië van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu Ik ben er...... - Reisverslag uit Perth, Australië van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu

Ik ben er......

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carin

29 Oktober 2007 | Australië, Perth

Hallo lieve allemaal,
Wat gaaf dat jullie allemaal zo massaal reageren! Dat is echt gezellig om te lezen. Tja Hans: ik kan nu niet meer op elk moment inloggen en moet dus naar een internetcafe. Daar zit ik dus nu in Perth. Het is kwart over drie en ben net een paar uurtjes uit bed. :) wat was ik vreselijk moe zeg na die lange reis. Tip 1: ga NOOIT 9 uur op Hong Kong Airport zitten wachten op je volgende vlucht... Tip 2: als je een flightback om je rugzak doet, vergeet dan niet om ook een naamlabel aan je rugzak te doen, want de flightback zit niet op slot. (dat bedacht ik halverwege de vlucht naar Hong Kong en heb sindsdien best in de rats gezeten of mijn bagage wel veilig aan zou komen..) Vannacht dus eindelijk aangekomen in Perth - inclusief bagage - Joepie! Blijk een waanzinnig luxe hotel uitgekozen te hebben (mag ook wel voor dat geld) want het blijkt een soort 2-kamer appartement te zijn!! Met keuken en al. Vaatwasser, wasmachine, droger ... en gelukkig een heerlijk bed waar ik zomaar 12 uur in heb liggen pitten! Heerlijk. De mensen hier zijn inderdaad heel vriendelijk. De taxichauffeur begon gisteren meteen maar even met een klein tourtje zodat ik meteen de skyline van Perth zou zien bij nacht want dat was mooi... Inderdaad! En de kerel bij het hotel begon vannacht meteen even mijn agenda voor komende week door te nemen: ja, je kan het beste morgen acclimatiseren... donderdag naar Rottnest Island gaan en dan vrijdag naar Fremantle.. haha grappig he. Gelukkig kan ik dinsdag en woensdag dus nog doen waar ik zin in heb?! De zon schijnt, op zoek naar een zonnebril dus! Bij volgende bericht probeer ik wel weer even fotootje te plaatsen. Dikke zoenen allemaal en tot gauw, inderdaad no worries!! xxx

  • 29 Oktober 2007 - 08:15

    Siobhan:

    Halo lieve schat,

    Wat fijn om te lezen dat je veilig bent aangekomen en om even wat van je te horen. Ik heb echt zoooveel aan je moeten denken het afgelopen weekeind. Ook heel erg leuk dat je eerste ervaringen zo goed zijn.
    Ik ben wel jaloers op dat zonnetje hoor!! Het is echt somber weer hier....
    Bij ons gaat alles goed. Albert is naar zijn werk en de kids zijn weer naar school. Freek is al vroeg vertrokken voor een uitstapje met school naar Duitsland.

    Dikke kus, XXX

  • 29 Oktober 2007 - 08:44

    Marianne:

    Dag lieverd,

    Gezellig hoor zo'n eerste bericht vanuit Perth. Fijn dat je meteen een heel programma krijgt, hoef je daar zelf ook niet meer over na te denken. Ga jij maar lekker genieten van het zonnetje. Ik ga voor mijn eerste PUVA behandeling. Misschien word ik daar ook wel lekker bruin van!
    Knuffel van mij.

  • 29 Oktober 2007 - 11:28

    Marjolein:

    Hé babe!
    Wat klinkt dat allemaal goed zeg. Wat super dat alles goed gegaan is, dat je bagage er is en dat de mensen zo aardig zijn (komt natuurlijk ook omdat jij zo aardig bent!).
    Bedankt voor de tip over Hong Kong airport. Die houd ik in gedachten!
    Tot mails!
    Knuffel van mij en Kruimeltje.

  • 29 Oktober 2007 - 11:50

    Frits:

    Goed dat je ons even heb gewaarschuwd om geen 9 uren op Hong Kong op een vliegtuig te gaan zitten wachten.Gelukkig heb je het overleefd. Wat prettig dat de mensen zo aardig zijn.
    Geniet dinsdag en woensdag nog want donderdag moet je naar dat rot nest, maar ja dat valt waarschijnlijk ook wel mee.En dan vrijdag naar Fremantle? Het begint gelijk goed.
    Thounot there off.

    Dad

  • 29 Oktober 2007 - 12:42

    Elsbeth:

    Dag lieve Carin, fijn dat je zo geniet.
    Wat een vrijheid de wereld aan je voeten, veel plezier.
    lfs, Eslbeth

  • 29 Oktober 2007 - 13:19

    Sonja:

    Hoi Carin,

    Zaterdag, zoals afgesproken in de lucht gekeken en aan je gedacht.
    Kijk uit naar de eerste foto's.

  • 29 Oktober 2007 - 13:23

    Sonja:

    Nogmaals hoi Carin,

    Lees nu net je eerste berichtje (samen met Gerry, die over mijn schouder mee leest) Fijn om te horen dat reis goed is verlopen. Nou hier is het wat anders heel veel bewolking het is nu echt herfst geworden. Kijkt dus echt uit naar je zonnige foto's.

  • 29 Oktober 2007 - 14:09

    Heleen:

    He schatje,
    Wat heerlijk om even met je mee te kijken over de spreekwoordelijke schouder. Hier is het ' all work...no play' ......maargoed, verschil moet er zijn.
    Have fun en dikke kus!

  • 29 Oktober 2007 - 16:03

    Betty:

    Hoi Carin! Toen ik zaterdagmiddag je "site" voor het eerst las was jij net onderweg en nu ben je gelukkig goed aangekomen. Wat is dit een geweldige manier om op de hoogte te blijven!! Fijn dat de mensen zo vriendelijk en behulpzaam zijn. Ik kijk uit naar de foto's, geniet maar van het mooie weer en succes verder! Hier is de herfstvakantie weer afgelopen en het gewone leven weer begonnen van werk, school, sport en muzieklessen enz. en voortdurend op de klok kijken!! In de vakantie doe ik mijn horloge meestal af, doe jij dat nu ook? Dat is écht relaxen!!
    Ik ga nu eten koken, ik spreek je wel weer,
    doei

  • 29 Oktober 2007 - 16:33

    Hanneke:

    Lieve schattebout,

    Ik ben net 1 seconde binnen en moest gewoon eerst ff je site checken...en ja gelukkig een bericht!
    Heerlijk dat je goed aangekomen bent en dat je een lekker luxe hotel hebt!
    En bedankt voor de tip over Hong Kong! Ga nog ff iets anders regelen dan ;))
    Heerlijk voor je dat je gelijk zulke aardige mensen ontmoet!
    Het is stil zonder jou maar dit bericht maakt een hoop goed D)
    Dag lieve Caartje, tot snel horens XXXXXXXXXX

  • 29 Oktober 2007 - 17:30

    Gerry Boer:

    Hey! Gelukkig goed aangekomen EN heerlijk uitgeslapen! Goede tip van Betty, doe lekker je horloge af, ik heb dat ook altijd en niet alleen in de vakantie haha.Relax en take it easy xxx

  • 29 Oktober 2007 - 18:26

    Albert:

    Een tweekamer appartement met wasmachine en droger...Oh..is dat nu 'backpacken'....? ik vroeg me al af wat dat betekende...terug pakken!

    wel mooi om je enthousiasme te horen...ben trots op je!

  • 29 Oktober 2007 - 20:09

    Froukje:

    Lieve Carin,
    Wat ontzettend leuk nu al wat van je te horen! Dank voor je lieve berichtje op m'n mobiel.
    Ik was bij je in de buurt aan het kramen , dus kon niet even aanbellen!
    geniet daar van alles wat je ziet en beleefd! Ik laat gauw weer van me horen!
    Dikke kus en liefs Froukje

  • 29 Oktober 2007 - 21:24

    Jeannette:

    Hallo lieve schat ,
    Gaaf Carin om alles te lezen van jou wel en wee we missen je wel hoor maar geniet he`Rachel is hier hebben gezellig gegeten en zitten samen jou berichtje te lezen geniet en geniet van alles .wij houden heel veel van jou en wachten op je volgende bericht en foto,s dag lieverd
    Love you
    Jos Jeannette en Rachel

  • 30 Oktober 2007 - 08:01

    Hans:

    mooi dat je hotel ook is wat je had gehoopt en dat je rzak met je mee is, houden zo.groetjes van uit het koude nl.

  • 30 Oktober 2007 - 13:10

    Heleen:

    Hallo lekker dier,

    Hier weer even een krabbel van mij. Ik zit regelmatig even te kijken of er al foto's zijn of nieuwe berichten. Ik vroeg me af of je al geacclimatiseerd bent. Tenslotte moet je al bijna naar Rottnest Island,......de tijd dringt he.....!
    De zon schijnt hier ook.....alleen plenst er regelmatig een bui doorheen....wat dan wel weer een regenboog tot gevolg heeft. Lieve schat, enjoy en love u the pove u....!

    xxxxxx
    Heleen

  • 30 Oktober 2007 - 13:44

    Cobie:

    Haai Dahling! Houw ya douing maait?
    Wat ben ik jaloers! Kan maar beter niet je berichtjes lezen, denk ik. En wat zeur je nou over 9 uur in HK? Je hebt toch 3 maanden de tijd? Alle gh op een stokje: geniet maar lekker van het leukste continent ter wereld. Dikke knuf en denk aan je, Coobs

  • 30 Oktober 2007 - 17:06

    Hanneke:

    Hoi lief vriendinnetje,

    Moet steeds ff checken of er al iets nieuws is op je site.
    Ben razend nieuwsgierig hoe het met je gaat? Al een beetje gewend?
    Hier gaat alles z'n gangetje!
    Len is superrrrrr blij met je autootje, de herfst is hier echt aangebroken nl.

    Love you XXXX

  • 30 Oktober 2007 - 19:51

    Robert:

    Hoi schat,
    Wat heerlijk te lezen dat het je zo goed gaat. Geniet ervan, hier geen zonnebril nodig.
    Dikke kus van ons allemaal

  • 31 Oktober 2007 - 07:45

    Siobhan:

    Halo lieverd,

    Zo te lezen ben ik gelukkig niet de enige die steeds op je site zit te kijken of er alweer een nieuw berichtje is....
    Geniet van alles en tot gauw.
    Liefs. XXX


  • 31 Oktober 2007 - 08:50

    Marion:

    Hoi lieffie,

    Hmmm, nog steeds geen foto's?! We zitten hier wel met z'n 138-en te wachten hoor! :-D ;-)
    Hihi, love you soooo much. Spreek je snel.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 31 Oktober 2007 - 08:52

    Heleen:

    Ja,,,,,idd Marion heeft wel een punt. We willen nu wel plaatjes zien natuurlijk. Aan de slag dus.....! ;-)

    xxxx


  • 31 Oktober 2007 - 09:57

    Gerry:

    Foto's, klap klap klap, Foto's, klap klap klap, Met zijn allen: foto's klap klap klap....

  • 31 Oktober 2007 - 12:40

    Simone:

    Lieve Caar,

    fijn te horen dat je veilig bent aangekomen en lekker hebt kunnen slapen na alle hektiek in NL en de lange, lange reis. Arjen en ik hebben afgelopen weekend vaak aan je gedacht (zit ze nu nog steeds in het vliegtuig....?). Ik ben benieuwd hoe je je nu voelt, nu je geacclimatiseerd bent. Trots zijn op jezelf, he, je hebt toch maar mooi je droom om lang op reis te gaan waargemaakt! Lieve schat, ik kijk, net als de anderen, uit naar je volgende berichtje. Take care en geniet zoveel je kunt.

    Dikke kus,

    Simone

  • 31 Oktober 2007 - 14:47

    Hanneke:

    Foto's, foto's, foto's
    Hoor je ons roepen ;)

    leuk he :)

    hmmm gezien het tijdstip nu bij jou zullen wij vandaag het nog moeten doen met de huidige foto's hihi

    Dikke XXXXX

  • 31 Oktober 2007 - 16:29

    Frédérique:

    Hoi carin.

    wil je weer eens leuke foto's op je site zetten!? ik wacht al lang weer op foto's van jou of van waar je bent. en kan je ook een stukeje engelse tekst op je site plaastsen!?

    groetjes Frédérique

  • 31 Oktober 2007 - 20:07

    Alex:

    Hoi Carin,

    Leuk om te lezen hoe het met je gaat. Volgens mij hoeven we geen medelijden met je te hebben. Gisteren repetitie gehad met de band. Nou, Heleen is absoluut een waardige vervangster voor je… ik merk haast geen verschil ;-)
    Hé, heel veel plezier en ik blijf je avonturen volgen.

    Groetjes,

    Alex

  • 31 Oktober 2007 - 20:15

    Fokke:

    Lieve Caat;
    Al deze reacties lezend...mijn ongevraagde advies. Laat je niet opjagen door al gehaaaaaaste Nederlanders....
    Moet je in dat lekkere grote weidse uitgestrekte land nog eens een keer opschieten ook....
    Dikke zoen en onthoud mijn laatste sms.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carin

In april begon ik er serieus over te denken en nu is het bijna zover..... zaterdag 27 oktober om 14.00 uur ongeveer vlieg ik met Cathay Pacific naar Hong Kong en de volgende dag arriveer ik in Perth; het avontuur in Down Under is dan echt begonnen... via deze site wil ik de (hardwerkende) thuisblijvers af en toe een beetje jaloers maken en kunnen jullie mij natuurlijk leuke berichtjes sturen!! :) En dan nu de tweede reis: naar Kenia!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 49923

Voorgaande reizen:

04 September 2018 - 04 December 2018

Here I go again

07 December 2016 - 18 Februari 2017

Dream your life, live your dream

27 Oktober 2007 - 26 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: