weekje WesternXposure - Reisverslag uit Esperance, Australië van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu weekje WesternXposure - Reisverslag uit Esperance, Australië van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu

weekje WesternXposure

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carin

10 November 2007 | Australië, Esperance

Hier ben ik weer... het lijkt trouwens wel al maanden geleden dat ik naar Australie ben gekomen. Maandagochtend vroeg om 7.00 uur vertrokken vanuit Perth. Jaja, ik sta hier ook gewoon vroeg op!! Ben deze hele week niet later dan 6.00 uur opgestaan dus... Alleen moet ik toegeven dat ik de uren overdag wel iets anders besteed dan jullie. Een samenvatting.

Maandag 5 november. 6.00 uur uit bed. Het echte werk gaat nu beginnen. Tasje gepakt - fijn dat ik allerlei zooi bij Sytske kan achterlaten. De bus is vol (21 pp) en NATUURLIJK dacht ik eerst: moet ik de hele week met deze mensen op pad, maar ik moet zeggen: na een paar uurtjes bleek het al een gezellig gebeuren. Japan, Korea, Zwitserland, Duitsland, Engeland, Frankrijk en ik als enige uit NL. Eerst maar es naar Bunbury, zit vol met dolfijnen volgens de folder. Jaja, nou niet vandaag dus. Hoewel we echt ons best doen, zien we er NUL. (later die dag spreek ik Sytske die vertelt dat Geoff 25 dolfijnen in de Swan River had gespot..)Never mind. Dan maar een grot in met allerlei stalagtieten. Terwijl ik op mijn rug lig en een foto ervan maak hoop ik dat zo'n apparaat niet naar beneden komt vallen. Onderweg nog even een wijntje (of 6) geproefd in een winery in Margaret River. Uiteindelijk smaken ze allemaal lekker :) Je kunt hier trouwens geen alcohol in de gewone supermarkt kopen, maar er zijn speciale liquor stores die vaak ook een drive through heb ben. Geinig. In Margaret River verkopen ze pandorra.. ik trakteer mijzelve dus maar op een dolfijn. :)

Dinsdag 6 november. 6.00 uur op, op weg naar de Bicentennial Tree. Dit is een boom van 65 m hoog waar je in kan klimmen.... ik besluit eerst om het niet te doen, maarja - je kent mij, dan wil ik het toch proberen. Best griezelig, maar ook indrukwekkend om over alle boomtoppen heen te kunnen kijken. Je hebt hier echt hele grappige bomen. Die vliegen af en toe vanzelf in de fik?! Dan zorgen ze er voor dat alleen de bast verbrandt, waarbij dan weer een stofje vrijkomt waardoor ze weer verder kunnen groeien... amazing he? De stammen van deze bomen zijn beneden aan helemaal hol waardoor je er soms gewoon doorheen kunt lopen. Een paar uur later verzamelen wij ons in een bar om naar de Melbourne Cup te kijken.
Net voordat we naar binnengaan begint het ineens keihard te hagelen!!??!! Hagelstenen zo groot als mijn vingernagel. Ja, jullie slecht weer - ik dus ook! (een half uurtje haha)
De Melbourne Cup is een paardenrace die hier HEEEL populair is, in Melbourne is het zelfs een 'nationale' feestdag. Ik besluit ook een gokje te wagen en zet 5 dollar in op 'Efficent'. Ik dacht: als dat paard net zo loopt als ze heet dan komt het wel goed. En wat denk je? Efficient is de winning horse!! Ik krijg 35 dollar..:) Geinig. Deze perfecte dag eindigt natuurlijk met een mooie zonsondergang bij The Gap, natural Bridge (zie foto)

Woensdag 7 november. Ik weet niet of ik dit nog lang volhoud hoor, zo'n dagboek.. er gebeurt gewoon te veel. Vandaag veel gelopen. om 7.30 uur sta ik notabene al bij een of ander monument waar soldaten herdacht worden, een boom per soldaat. Bergje opgelopen (Japanse meisjes hebben voor de gelegenheid hun teenslippertjes aangedaan hihi), mooi uitzicht. Inmiddels heb ik al weer 100 foto's gemaakt... ik merk dat ik een soort tic heb om bloemen te fotograferen, maar ze zien er hier ook zo anders uit (en ik heb natuurlijk die handige close up functie). Zal wel in de gaten houden dat deze verslaving niet uit de hand loopt.. 's middags lang in de bus naar Esperance. De weg is behoorlijk recht, 27 km lang geen enkele bocht! (en geen enkele tegenligger).

Donderdag nog een bergje beklommen en een paar bijzonder mooie baaien aangedaan. Het zand is superwit en 'fluit' onder je voeten. Water superblauw, echt alleen maar postcards taferelen hier!!

Vrijdag best veel in de bus. Van Esperance naar Perth is zo'n 1100 km! Onderweg komen we langs Wave Rock, een grote steen midden op het land die aan een kant op een dusdanige manier is gevormd (in miljarden jaren volgens de borjdes) dat het net een grote golf lijkt. En dan tenslotte bezoeken we een heuse hondenbegraafplaats??!! NOUJA.
Vandaag dus lekker lummelen, wassen en internetten. Volgende week weer een tour .. probeer dan onderweg ook wel es op internet te gaan.
Jullie zien het: ik geniet nog steeds heel erg en realiseer me af en toe ineens dat ik echt Down Under ben.
Love you

  • 10 November 2007 - 07:35

    Marjolein:

    Hallo lieve zus!!
    Wat heerlijk om weer helemaal "up to date" te zijn.
    Ik vind het zo leuk om te lezen hoezeer je het naar je zin hebt. Tussen de regels door proef ik hoe je geniet!
    Van je familie en vrienden ben ik dit keer de eerste. Ja, wat wil je, zaterdagochtend half negen. Heel NL is nog in diepe ruste. Zo niet aan de C-hoeve. Drukke dag vandaag, maar dat boeit verder niet.
    Lieve schat, rust lekker uit van de afgelopen week en ik zie uit naar je volgende verslag!!
    Dikke, dikke knuffel van mij
    MM

  • 10 November 2007 - 07:49

    Marianne:

    Dag lieve Caartje,

    Hoi, hoi, ik ben weer de eerste. Het is zaterdagmorgen en al die vroege vogels van anders liggen nu natuurlijk nog lekker te snurken. Je maakt wel spannende dingen mee, zeg. In grotten, in hoge bomen (dacht je nog even aan de brug???), bergen, zeeën, gokken!! (dat mag toch niet, Caar), een hondenbegraafplaats en. enz. Nou, geniet maar lekker verder.
    Donderdag waren wij in Bantega op het feestje van J&P. Heel gezellig, veel oude bekenden gezien en ra,ra, wie zagen we op het filmpje van Sytske: jou natuurlijk.
    Pa zei: nu weten we in ieder geval zeker dat ze in Australië is! Alsof we daar nog aan konden twijfelen! Hier gaat alles zo z'n gangetje (dat is niet goed volgens Ed), maar echt schokkenden dingen zijn er niet te melden. Nou, ja dat het hier flink stormt en dat het koud is. Lieverd, geniet maar lekker verder en ik kijk alweer met spanning uit naar je volgende verslag. Liefs en een dikke knuffel. Ook heel veel groten voor Sytske en Geoff.

    Mams

  • 10 November 2007 - 07:51

    Marianne:

    Dat is zuur zeg, is Marjolein me toch nog voor geweest!!! Balen

  • 10 November 2007 - 08:16

    T Heleen:

    Ha die Caar,

    Het lijkt wel een wedstrijdje zeg, om als eerste te reageren, en ik denk.... als mijn computer had gedaan wat ik wilde, dat ik vast de eerste was geweest, want zoals altijd was ik vanmorgen weer ernstig vroeg wakker, maar helaas....
    Wat heb je het leuk! Wat is het genieten! Ik heb nog niet gekeken of je ook foto's hebt geplaatst (ik hoop trouwens niet allemaal!!) maar dat komt nog wel. Eerst maar even dit mailtje, want wie weet ben jij net zo nieuwsgierig om onze mails te lezen als wij de jouwe.
    Ook bij ons gaat alles z'n gangetje en in vergelijking met wat jij allemaal meemaakt, een ietsie pietsie saai. Blijf lekker genieten en mailen, want wat is het leuk om even een stukje met je mee te reizen.
    Love you, tante

  • 10 November 2007 - 08:45

    Len:

    Ik wilde alleen als eerste een reactie plaatsen , moet heel het verhaal nog lezen , dan meer commentaar
    CU !!

  • 10 November 2007 - 09:15

    Anthony:

    Morning "crazy" Caatje,

    Vanochtend weer met veel plezier jouw story gelezen. Als het dagboek jou teveel energie,hihi.
    Doe je mijn familie de groeten;-)
    Liefs,
    Anthony, Josephine

  • 10 November 2007 - 11:03

    Willem:

    Hoi c, weinig grijze dagen daar, zo te zien . Nog een paar fotoos toevoegen en ik pak het vliegtuig.Tot die tijd houd ik in m'n eentje NN overeind. (maar niet heus)
    Liefs.Willem

  • 10 November 2007 - 14:56

    Maaike & Melvin:

    Hoiiii,

    Jammer dat we niet de eerste zijn die reageren hahaha!
    Maar weer hardstikke leuk je verhaal te lezen!
    Je bent echt aan het genieten he:-) Heerlijk voor je!

    Kus Melvin en Maaike

  • 10 November 2007 - 15:51

    Jeannette:

    Hoi Carin ,
    ik begin nu onder de hand wel stinkie jaloers te worden wat zie en maak jij prachtige dingen mee Carin een hele andere wereld grandioos jammer dat je steeds zo vroeg op moet maar.... je heb er dan ook wat voor... toch!!!
    Lieverd wij wensen jou een fijne tijd toe missen je nog steeds hoor ?
    maar dat mag he`
    heel heel veel liefs en een stevige omhelzing van
    Jos en Jeannette
    X X X X

  • 10 November 2007 - 18:13

    Hed:

    Ha lieve Caar,
    op de een of andere manier heb ik je eerdere berichten helemaal gemist. Maar heb het even dubbel en dwars ingehaald. Helemaal bijgelezen. Volgens mij ben je erg aan het genieten. Mooi zo! Dat verdien je ook! Super om op deze manier bij te blijven van jouw avonturen daar aan de andere kant van de wereld.
    Geniet maar nog veel meer. Ik denk aan je!
    Dikke zoen Hed

  • 10 November 2007 - 20:22

    Fokke En Hans:

    Ha lieve Carin

    Je avonturen klinken geweldig. Hopenlijk ervaar je ze ook zo. Leuk om via dit medium op de hoogte te blijven. is het wat je ervan verwacht had of gehoopt had?? Voor zover je natuurlijk dat woorden kunt geven.
    Vandaag een grijze dag, maar met een gouden randje. We zijn morgen 18 jaar samen en hebben dat op gepaste edoch sobere wijze gevierd. Dat wil zeggen: lekker ontbijt ( je kent het wel ) daarna na de sauna, al waar een heerlijke aroma therapie/massage wachtte en een afsluitend diner bij de Westkaai ( ook jou wel bekend) Ook in Australie, ver weg van het bekende, zul je waarschijnlijk ervaren dat "time flighs" . Zo ook hierin Holand.
    Voor deze speciale dag gold ook en mooie uitspraak uit een boekje wat ik aan Fokke gegeven heb: Het gaat over adviezen om ook de reis van je hoofd naar je hart te maken: tips voor alledag! Mag ik je er drie meegeven die mij erg raakten???
    1.Durf jezelf tegen te komen in de modder
    2.

  • 10 November 2007 - 20:25

    Vervolg:

    grrrr verkeerde knop!!!

    2.Durf te wachten EN te verlangen
    3.Durf stil te worden!

    Misschien heb je er wat aan, of niet. Maar je weet in ieder geval waar we hier even mee bezig geweest zijn.

    Liefs

    F&H

  • 10 November 2007 - 20:51

    Arthur S.:

    Heeeeyy Carin.. Lijkt nog maar even geleden dat je je borrel had in Rotjeknor en nu sta je daar dan. Ben echt benieuwd hoe je het ervaart. Moet fantastisch zijn ! Perth staat nu echt definitief op de shortlist om te bezoeken. Blijf schrijven ! blijven wij lezen !

    grtjssss

  • 11 November 2007 - 08:45

    Hansb:

    Beste Carin,

    Fijn dat jij het zo naar je zin hebt. Ik verbaas me erover dat je zoveel moeite doet om het dagboek bij te houden. Aan de ene kant begrijp ik dat je alles graag met ons wilt delen maar ik kan me zo voorstellen dat je ook wel eens uitgeteld op je bed wil liggen nadromen van wat je hebt meegemaakt. Maar goed, iedereen vindt het leuk om te lezen wat je meemaakt dus ga er maar mee door.
    By the way, ik werk nu fulltime in het naai-atelier van mijn zwager, ik vertel je er in je privé-e-mailbox wel meer over.

    Groeten van hansb en blijf genieten!

  • 11 November 2007 - 10:14

    Yvet Robert & Veerle:

    Hi Carin,

    Wat ontzettend leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Ga er ontzettend van genieten, want het ziet er allemaal fantastisch uit! Heel veel liefs uit een nat en winderig Schiedam.
    Natuurlijk ook een hele dikke knuffel van Veerle.

  • 11 November 2007 - 20:44

    Hanneke:

    Lieve schat,

    Wat een heerlijk verhaal weer! Ongelooflijk dat je zoveel kilometers maakt!!
    Het idee dat ik komende week even zo'n tripje zou kunnen maken!!
    En nu ben je alweer naar de volgende excursie, toch?
    Hier verder alles prima!
    Love you en tot snel horens
    XXXXXX

  • 12 November 2007 - 08:47

    Heleentje:

    He sis,

    Was erg lekker om je stem even te horen gisteren. Ik vind de plaatjes die erbij staan wel heeeeeeeeeeel erg leuk. Aparte dingen heb je daar......!Ik heb vanochtend eens in mijn achtertuin rondgekeken maar ik kon geen boomstam vinden waar ik ook maar enigszins in paste, niet eens gehurkt. En wat je zegt is waar, op de A13 hoef je dat niet te proberen, sterker nog in de GvPstraat ook niet.....!
    Ik zie wel dat je in kracht enorm ben toegenomen. Flink kiezeltje dat je daar tegenhoudt, die mevrouw was zeker wel blij met je.

    He darling....enjoy!!!!

    xxxxx
    je zusje

  • 12 November 2007 - 09:26

    John Howard:

    To all backpackers:

    Dear Backpacker

    By the way, but do you already realise that you are mandatory to learn by heart the Australian anthem? Because back- packers who visit our continent for more than one month must be able to sing by heart our anthem, otherwise they are not allowed to drive away. Even not to New Zealand.
    Sorry backpacker Carin Hellendoorn, but this involves also to you. I should say dear backpacker look below and start immediately by learning it by heart , before it is too late. So before you leave our continent you can for example sing it at the airport. Then you will receive there a piece of evidence and a small present.
    But if you have the intention to do it formerly, then there must be two witnesses who can testify you, and then of course the same accomplishment.

    On behalf of the Government of Australia

    Yours truly

    J.H.

    The anthem:

    Australians all let us rejoice,
    For we are young and free
    We've golden soil and wealth for toil
    Our home is girt by sea
    Our land abounds in nature's gifts
    Of beauty rich and rare
    In history's page, let every stage Advance Australia Fair


  • 12 November 2007 - 10:52

    Guus:

    Hé Carin,

    Stoer figuur. Ik wist dat je het kon. En zo'n steentje wegrollen om een ziel te redden, voor jou geen probleem. Je bent een kanjer.

    Groet en zegen,
    Guus

    ps. we hebben je genomineerd voor alle functies, o.a. die van missionaris op de Veluwe. Je hebt nu outbound-ervaring ;-)

  • 12 November 2007 - 11:59

    Hansi:

    He nou snap ik waar al het geluk zit, jij heb dat mee genomen naar daar onder.
    Waarom zet je dan niet gelijk alles in ??
    Heb je in het verleden dan een bloemen tekort opgelopen, dan krijg je dit er voor terug.Gewoon over je heen laten komen.En 1100 km is hier net zoveel als daar toch ???

    Groetjes ut Ommen

  • 12 November 2007 - 16:33

    Gerry:

    Carin, wat een verhaal weer zeg... Ik hoop echt dat je het wel volhoudt om te schrijven. Kijk naar de reacties, iedereen kijkt eranar uit en geniet met je mee..Maar je kent mijn motto "geen verplichtingen", mmm ik vind het opeens geen leuk motto meer.. Nee hoor, geniet enne mooie foto's weer.
    xxx je vriendinntje

  • 12 November 2007 - 16:35

    Gerry:

    Er zat er eentje achter mijn stoel te zeuren (begint met een J eindigt op ordy) excuses voor de foutjes in de voorgaande tekst..te snel getypt..xxx

  • 12 November 2007 - 19:42

    Lida:

    oh wat mis ik je erg maar als ik je zo zie, hou ik nog vol omdat een van mijn wensen is, dat je erg gelukkig in je leven zou zijn, pas goed op jezlf en doe je best om heel terug te keren, en bedankt dat je mij in kennis heb gebracht met zo lieve vrienden, sta god altijd achter je,
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 13 November 2007 - 10:36

    Pa:

    Dag lieverd,

    Ik las in je mail dat je naar Esperance ging met de bus. Dat is een beetje jammer, want misschien was het achteraf leuker geweest als je met een eigen autootje van Sytske, of een huurauto, die tocht, samen met nog iemand had kunnen maken.
    Het is namelijk echt een tocht om met z’n weetjes te doen.
    Want dan had je kunnen starten in Wedgecarrup en dan in zuidoostelijk richting naar Ewlyamartup. Heel leuk plaatsje. Vandaar kon je dan nog verder naar het oosten naar Jackitup en dan ben je gelijk vlakbij Gnowangerup, ook heel erg de moeite waard om te zien. Daarvandaan rijd je dan naar Kebaningup. Dan kom je automatisch langs o.a. Ongerup, mag je echt niet missen, Cowalellup, Magitup, Nalyerlup en Monjebup, dat laatste is wat minder, maar toch de moeite waard, zeker als je er toch in de buurt bent. Prachtige bloemen en planten en het wemelt daar van de Kangeroes.
    Dan kun je het beste nog even noordwaarts rijden naar Needlup, dat is een kilometer of vijftig en dan door naar Jerramongup.
    Dan zou je, maar dan heb je er al aardig wat opzitten, misschien dezelfde dag nog door kunnen rijden naar Jerdacuttup. Of anders overnachten in Jerramongup en dan de volgende dag door naar Jerdacuttup. Dan zou je, want dan heb je wel het mooiste gehad, terug kunnen gaan. Maar is het eigenlijk een beetje zonde om het laatste stukje niet ook nog mee te nemen. Want dan zou je het beste nog kunnen doorrijden naar Munglinup en East Munglinup, dat is dan aan de kust. Heel mooi. Echt schitterend. Daar moeten, volgens zeggen walvissen te zien zijn, maar pas op voor kwallen.
    Dan kun je nog, en dat is wel weer de moeite waard, naar Coomalbidgup en Dalyup, dan passeer je Monijngup en kom je in Esperance. Nou, als je Esperance ’s morgens nog bereikt dan heb je volgens mij niet een hele dag nodig om dat te bekijken en zou ik zeggen, rijd dan nog door naar Neridup in het noorden, zo’n 70 kilometer, dan terug naar Condingup via Boyatup. Als je dat dan nog zou doen dan heb je in dat gedeelte van Australië volgens mij eigenlijk praktisch niets gemist. Maar je hebt er dan wel zo’n 2000 km opzitten.

    Je moet zelf maar kijken of je dat, misschien op de terugweg, nog zou willen doen. Ik kan het je wel aanraden.

    Een hele heeeele dikke knuffel van

    mij

  • 13 November 2007 - 12:46

    Heleentje:

    Hi Caar,

    Ik ben bang dat onze vader nu echt rijp is voor het 'Joris'.......dit loopt natuurlijk volledig de spuigaten uit. Ik heb vanmiddag bij de thuiszorg een bestelling geplaatst voor een klein dwangbuisje......! Neem het hem maar niet kwalijk, hij kan het ook niet helpen. Het valt voor ma ook niet mee natuurlijk....hij ratelt maar door over Vlaardingup en Rotterdup etc.... Maak je verder geen zorgen, wij houden wel een oogje in het zeil.

    Dag lieve schat, mocht je trouwens willen weten waar ik zoal uithang...dan kun je kijken op www.heleenhellendoorn.waarbenjij.nu

    xxxx
    Heleen

  • 13 November 2007 - 15:05

    Kruimeltje:

    Lieve t. Carin

    Nog ongeveer 18 dagen en dan ben ik ook een globetrotterje. Ik maak het uitstekend, jij ook? Het is hier net zo warm als bij jou denk ik. Heerlijk zwemmen in verwarmd water. Prima te eten en geen enkele verantwoordelijkheid. Beter kan het niet. Ik kan niet te lang schrijven, want ik heb nogal erg last van slaap. 't Is ook hier al weer helemaal donker. Welterusten.

    Love you.

    Een kusje van
    Kruimeltje

  • 13 November 2007 - 15:42

    Gerry:

    kan het niet laten... ik moest zo lachen achter mijn pc toen ik de laatste 3 berichtjes las, wat een family. Ik wacht op de follow-"up" ha ha
    xxxxxxxxxxxxxx

  • 13 November 2007 - 16:26

    Régine:

    He Lieve schat,

    Vandaag kreeg ik voor het eerst een mail verwijzend naar je site. Ik heb eerder geprobeerd aan te loggen maar bleek al aangemeld te zijn. Toch heb ik je eerdere verhalen niet mogen ontvangen. Nu wel, dus alles okey.
    Ben blij om te weten dat je het prima naar je zin hebt. Wel blijven schrijven, hoor. Dat zal je zelf later ervan smullen.....
    Ik lees veel over wat je doet... maar hoe voel het??.... en hoe intens geniet je?.... ik lees het nog.
    veel plezier de komende dagen en een dikke zoen van mij.
    Régine xx


  • 13 November 2007 - 16:40

    Marjolein:

    Hallo honey,
    Ik wou je nog even wijzen op de onderstaande site.
    www.imagesaustralia.com/australiannationalanthem.htm
    Howard wil dat je het uit je hoofd leert, maar daar is de melodie ook wel handig bij, zingen wordt anders toch wat lastig. Dus op die site vind je ook de melodie.
    Wij zijn hier solidair en galmen het de ganse dag.
    By the way, Kruimeltje slaapt helemaal niet! Actiever dan ooit. Ze wordt volgens mij met een slaapachterstand geboren. Kan ze dat in ieder geval de eerste weken als ze hier is in gaan halen!! Tegen de tijd dat jij dan terugkomt is ze wel uitgeslapen!

    Dikke knuffel van ons!
    M&K


  • 13 November 2007 - 20:50

    Els:

    Lieve Caar,
    wat onvoorstelbaar om die verhalen te lezen en wat een prachtige foto's. Heb pas het adres gekregen om je te volgen, dus heb er net is even de tijd voor genomen. In je verhalen lees ik inderdaad dat je het echt naar je zin hebt. Heerlijk voor je. Gelukkig is het nog lang geen 26 januari!!
    Ik volg je (helaas niet letterlijk...)
    hele dikke kus
    Els (Bas, Merel Nick)

  • 13 November 2007 - 21:00

    Hanneke:

    Hoi lieverd,

    Nog even aansluiten bij de rest! Ga echt door met het vertellen van je verhalen!
    We zien er naar uit!
    Je ziet het...we checken regelmatig deze site want het is alleen al heel erg leuk om alle reacties te lezen! Frits, ik vind je geweldig! Wat een verhaal!!

    Dikke kus XXXXXX

  • 13 November 2007 - 21:06

    Helbar:

    wat een hoop sensatie.
    nu hier is het ook niet mis.
    vandaag hutspot gegeten !!!
    nu 22.05 locale tijd . einde bericht.
    pas op voor baaien, vooral haaiebaaien.

  • 14 November 2007 - 08:32

    Siobhan:

    Hallo Lieverd,

    Wat is het inderdaad ontzettend leuk die site van je. Elke keer als ik erop kijk staat er wel weer iets nieuws op, echt heel errug leuk!!
    Geniet lekker verder....
    Dikke kus van mij

  • 15 November 2007 - 11:26

    T Heleen:


    Lieve Caar,

    Je zult er wel bijna dagwerk aan hebben om de berichtjes te lezen. Wij hebben dat ook en natuurlijk is het erg leuk om zo het eea te lezen, maar... ik heb er toch wel dubbele gevoelens bij. De hele wereld kan er nu van mee genieten en ja, zo af en toe wil ik toch wel eens het achterste van m'n tong laten zien en dat houd ik dan toch maar liever privé. Gelukkig spreken we allebei vloeiend Russisch, dus ik stel voor dat we - als het iets heel persoonlijks is - we daarop overstappen, zoals nu.
    ; . .

    Heel veel liefs en blijf vooral genieten,
    xxxxxxx tante

  • 15 November 2007 - 11:29

    T Heleen:

    Da's ook wat! Herkent dit programma geen russische tekens, weet je nog niet wat ik op m'n hart had! Nou ja, dan zout ik alles maar op en eventueel een gesprek met Ed, doet ook wonderen!
    Liefs, tante

  • 15 November 2007 - 17:57

    Robbert En Debora:

    Hee Carin,
    Wat hebben wij vanavond met veel plezier jouw verhalen gelezen! Hoe onwijs gaaf?! En dan die foto's, echt super!

    We wensen je nog onwijs veel plezier daar, maar dat gaat vast en zeker helemaal goed komen!
    Veel liefs, Robbert en Debora

  • 15 November 2007 - 21:57

    Hanneke:

    Lieve Caartje,

    Nog maar eens een berichtje!
    Het worden er zooooveel, je bent uren kwijt om die allemaal te lezen ;)
    Ohh en dan de site van Heleen nog.
    Echt een aanrader :)
    Dag lieve schat!
    XXXXX

  • 18 November 2007 - 19:11

    Fréderique:

    hoi carin,

    ik mis je zo onzent erg!
    soms zit ik in de klas aan jou te denken en dan hoor ik niet eens wat de juf zegt!!
    beetje gek.
    mama zit al weer te zeuren dat ik naar bed moet maar....ik mag wel even mijn berichtje afmaken. albert zit hier te praten met papa en mama,Felipe ligt in zijn bed te slapen(hoop ik!!).
    nu stop ik want ik ben al weer bijna vijf minuten over tijd.

    heel heel veel kusjes van Frédérique


  • 28 November 2007 - 11:32

    John :

    He Carin,

    Leuk om je zo te volgen.
    Zo blijven we op hoogte van wat je doet aan de ander kant van de wereld.
    We zijn jaloers op jou.

    Geniet er van GR John

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carin

In april begon ik er serieus over te denken en nu is het bijna zover..... zaterdag 27 oktober om 14.00 uur ongeveer vlieg ik met Cathay Pacific naar Hong Kong en de volgende dag arriveer ik in Perth; het avontuur in Down Under is dan echt begonnen... via deze site wil ik de (hardwerkende) thuisblijvers af en toe een beetje jaloers maken en kunnen jullie mij natuurlijk leuke berichtjes sturen!! :) En dan nu de tweede reis: naar Kenia!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 49919

Voorgaande reizen:

04 September 2018 - 04 December 2018

Here I go again

07 December 2016 - 18 Februari 2017

Dream your life, live your dream

27 Oktober 2007 - 26 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: