Eindelijk vakantie :) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu Eindelijk vakantie :) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Carin Hellendoorn - WaarBenJij.nu

Eindelijk vakantie :)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carin

28 November 2007 | Australië, Cairns

Dag lieve allemaal, hier weer een teken van leven! Ik zal maar weer es een day-to-day verslag doen:

Zaterdag 24 november. Sommige mensen gaan vandaag trouwen :) anderen gaan vliegen. Ik ben van de laatste categorie. Kort vluchtje met Quantas en ik ben in Cairns. Helaas is mijn tas er niet!! Onbesnappelijk dat je van zo'n klein vliegveld nog een tas kan vergeten mee te nemen! De vrouw bij de baggage service gaat onmiddellijk heel routinematig te werk, zodat ik sterk de indruk krijg dat dit vaker gebeurt. Ik krijg een toilettas met ingrediënten en een bon waarmee ik ergens in Cairns $ 60 kan ophalen. Niet gek, kan ik daar lekker een taxi van nemen. Beetje jammer dat de chauffeur me naar een compleet verkeerd resort brengt, maar hij is zo aardig om op enig moment de meter uit te zetten. Eenmaal in mijn kamer/huis ben ik al blij: heerlijk lekker 7 nachten in hetzelfde bed! Eigen keuken, living en badkamer erbij. En even bijkomen van de afgelopen maand. Het leek wel een achtbaan!! Moet echt even tot mezelf komen.

Zondag 25 november. Heerlijk (uit)geslapen in mijn Quantas-pakje. Beetje jammer dat ik deze fikhitte weer mijn spijkerbroek aan moet :(. Het is hier namelijk een heel ander klimaat, heel vochtig. Het lijkt behoorlijk op Jamaica!! Aan de overkant van mijn hotel is een leuke tent om te ontbijten (stond zelfs in de Lonely Planet) Het is inderdaad geen verkeerde plek om de dag te beginnen. Later op de dag ga ik naar Cairns en koop meteen een nieuwe bikini waarmee ik lekker bij het strand/zwembad ga liggen. Je kan hier namelijk niet de zee in omdat er erg giftige kwallen zijn die je binnen 3 minuten kunnen doden?! 's Avonds gezellig gegeten met Daan en Marlies, die ik in de laatste tour opgeduikeld had. Erg gezellig.

Maandag 26 november: HELE DAG NIX GEDAAN!!!!! heerlijk bij het zwembad gelegen, boekje lezen, ipodje luisteren. PRIMA. Onderweg naar telefooncel wel bijna geraakt door een superrijpe mango die hier gewoon uit de bomen vallen (wist niet eens dat die aan bomen groeien)

Dinsdag 27 november: Toch weer een tourtje geboekt. Naar Cape Tribulation, de enige plek op aarde waar 2 World Heritage-oorden naast elkaar liggen: het Tropische Regenwoud en het Great Barriere Reef. Allemaal erg prachtig, maar in rap tempo weer overal naar toe. 's Avonds dus lekker thuis voor de buis!! (In een heuse 'ouwe-lullen-stoel' met de benen omhoog hihi).

Woensdag 28 november: vandaag ben ik naar het rif geweest. Guess what: er waren 4 anderen op de boot en 5 bemanning. Inderdaad: soort V.I.P. reisje. Helemaal goed. Lekker gesnorkeld en gedoken. En de komende dagen blijf ik lekker in Cairns en doe vooral weinig. Ik heb ff geen zin meer om overal met een kudde vreemdelingen naar toe te gaan. Heb tijd nodig om alles te verwerken. Dus, ieder die zich zorgen maakte: NIET DOEN, ik ga in retraite. Gek he dat je van vakantie zo moe kan worden hihi.

Nou, jullie zijn weer lekker op de hoogte. Voorlopig even laatste bericht :)
Love you

  • 28 November 2007 - 07:46

    Gerard:

    :-)

  • 28 November 2007 - 07:55

    Robert:

    Hoi scheet,

    Heerlijk je gisteren even gesproken te hebben. Het ziet er weer schitterend uit. Inmiddels wel je tas weer retour ?
    Geniet even van de rust laat het allemaal even doordringen. Wij redden het hier ook wel zonder je maar.....

    Geniet nog lekker.
    XXX

  • 28 November 2007 - 08:04

    Fokke:

    Catharina;
    Prachtig.

  • 28 November 2007 - 08:13

    Anny:

    Goedenmorgen,
    Wat leuk om te lezen wat jij vandaag gedaan hebt , terwijl de dag hier net begint. Net de kinderen naar school gebracht, ga mezelf klaar maken, moet de hele dag werken. Trouwens..leuk plekje voor een weekje vakantie. Rust maar lekker uit en veel liefs
    Anny

  • 28 November 2007 - 08:39

    T Heleen:

    Ha die Caartje,

    Wat heerlijk om weer even op de hoogte te zijn en rust inderdaad maar eens lekker uit. Ahoewel, volgens mij hou jij dat ook niet al te lang vol en met zoveel moois te zien, kan ik me dat ook wel voorstellen. Leuke foto's ook. Ik zal je maar geen foto sturen van mijn uitzicht uit m'n bed. Dat ben ik nl zelf in een grote spiegel en dat wil je niet zien! zeker nu niet nu ik snotverkouden ben. Maar er komen vast weer betere tijden! Heb het goed in je resort en blijf vooral genieten.
    Liefs, tante

  • 28 November 2007 - 09:39

    Heleentje:

    Hai schatje.....raar om te lezen wat jij op 28 november gedaan hebt aangezien wij net begonnen zijn aan 28 november. Uiteraard zit ik weer eens lekker op kantoor vandaag. Ja....variatie all over the place....NOT ;-( Maarja, niets aan te doen. Wat zien die foto's er ook waanzinnig goed uit zeg,net als Guus vind ik je superstoer....! Mijn ontbijt was vanmorgen ietsje kariger dan dat van jou. Corn Flakes hebben toch een andere impact.
    Ik ben van mening dat je beter een boom kunt knuffelen dan een cactus, dus het is maar van welke kant je het bekijkt natuurlijk, maar het blijft wel een wonderlijk gezicht, dat wel.

    Ik merk dat er weer alleen maar waanzin op het beeld verschijnt dus ik ga weer aan de slag.Love ya dear sis!

    xxxxx
    Heleen

  • 28 November 2007 - 10:57

    Hanneke:

    He wat heerlijk al weer een berichtje van je en weer van die geweldige foto's!
    Krijg wel een flashback van Egypte als ik deze foto's zie :)
    Lieve schat, groot gelijk om zo even een rustmoment in te bouwen voor jezelf!
    Ben superrrr trots op je en eigenlijk ook wel superrr jaloers ;)
    Hier is het koud en stormachtig en guur enz.
    Lieverd, geniet er heerlijk van!!

    Dikke XXXXXXX en big hug

  • 28 November 2007 - 13:02

    Marjolein:

    Hallo honey,

    Hoor net van Frédérique dat Australië 'het op drie-na-beste land is om in te wonen'. Met wat je weer vertelt en showt kan ik me er iets bij voorstellen!! Wat ziet het er geweldig uit!! Enige jaloezie kan mij niet worden ontzegd! Maar, het is hier ook leuk hoor! Vanmorgen gezellig bij Huib geweest - en als echte kenner voorspelt hij dat Kruimeltje binnen nu en vier dagen geboren gaat worden (volgens hem is dat inherent aan het "als je haar maar goed zit". En aangezien dat het geval is, kan ze nu rustig (graag vooral rustig) komen!
    Verder weinig spannends te melden. Dat het hier koud, nat, herfstig en (buiten) somber is, moet het voor jou nóg leuker maken dat jij zo lekker in het zonnetje bivakkeert.
    De Sinterklaasgekte heeft hier vol kracht toegeslagen. Frédérique moet aan de surprise voor school (guess who dat dus moet gaan doen :-)).
    Geniet, hug nog wat bomen (wat is daar 'nie goed' aan?)! Dikke knuffel!

  • 28 November 2007 - 13:14

    Frédérique:

    hoi lieve tante.

    ik mis je echt heel erg!
    zeker nu je nog best wel lang weg blijft.ik kijk niet meer zo vaak omdat ik dat vaak vergeet.en als ik daar dan aan denk moet ik van de computer.ik moet over een week mijn surprise af hebbn.(ben nog niet begonnen hi hi!)ik ga nu stoppen want ik ga nu aan mijn surprise beginnen.

    Heel veel kusjes van

    Frédérique

  • 28 November 2007 - 13:27

    Marianne:

    Ha, die Caar,

    Ik sluit me aan bij tante Heleen. De foto's die ik liggend vanuit mijn bed maak zijn nog minder! (Heb je pa 's morgens wel eens in zijn bed zien liggen???) Gezellig dat je gisteren zo uitgebreid belde. 't Leek wel alsof je in Vlaardingen zat. De "avonturen" die wij hier beleven zijn duidelijk minder spectaculair dan die van jou. In plaats van onder water te duiken duiken wij hier onder ons dekbed. Dat is toch net wat minder spannend! En de laatste mango die ik op m'n hoofd kreeg kan ik me ook niet meer herinneren. Hier zijn het meer eikels. Gelukkig zijn de in Nederland voorkomende 'kwallen' van een ander kaliber dan die in Australië. Sommige zijn wel behoorlijk giftig, maar nog net niet dodelijk.
    Mis je ons nu al zo verschrikkelijk dat je bomen gaat knuffelen? Lijkt me geen goed teken, dus hou het in de gaten!!
    In ieder geval vanuit de verte van mij een hele dikke knuffel!

    mams

  • 28 November 2007 - 13:47

    Machteld:

    Gaaf zeg dat waanzinnig mooie strand, en dat uitzicht vanuit je bed.

    Geniet ervan!

  • 28 November 2007 - 14:12

    Johanneke:

    Hee Carin,

    Wouw, dat is weer een mooi verhaal. Heerlijk ook dat je nu even lekker uit kunt rusten. Het blijft natuurlijk wel vakantie! Nu hoef je tenminste even niet uit te leggen waar je vandaan komt, waar je naar toe gaat, en wat je allemaal wel niet doet. Aankomende dagen geen belangrijke levensvragen, maar gewoon lekker genieten bij het zwembad in Cairns. :) Het blijft toch gek dat je daar niet gewoon de zee in kan plonsen. Toen wij in Cairns waren, zijn we met een auto langs alle prive stranden gereden. Daar konden we toen wel zwemmen, maar volgens mij is dat in de zomer met al die kwallen een lastiger verhaal.
    Geniet in elk geval lekker en ik kijk alweer uit naar je volgende verhaal!

    Ik moet nu weer verder met dichten voor Sinterklaas. Jaja, dat is hier inmiddels het gesprek van de dag....

    Enjoy Cairns :)

    Liefs Johanneke

  • 28 November 2007 - 15:07

    Jan Hellendoorn:

    Hoi Carin,
    We weten aan wat voor geweldige reis je bezig bent,wij deden hetzelfde gedurende 7 maanden rond en dwars door Australie.Daarom ons advies:VERGEET DE WESTKANT NIET!
    In welke stad in Nederland woon je?
    Groetjes, Jan

  • 28 November 2007 - 15:16

    Jan Hellendoorn:

    Hoi Carin,
    Sorry ik zie nu pas dat je ook al aan de westkant was. Ga je ook nog naar Arnhemland? en Kakadu?
    Groeten , Jan

  • 28 November 2007 - 17:47

    Prins Lennie:

    Ola,

    Weer genoten van jou story! Wist niet dat jij jouw PADDY had. Leuk he duiken? Ik heb het op Curacao een kwartier uitgehouden en toen kwam ik boven drijven, oenkoenk.
    Geniet even van de rust!
    Groeten ook van josephine.
    Bye for now, xx

  • 28 November 2007 - 18:42

    Anneke En Marcel:

    Hoi Carin,

    Heerlijk verhaal weer en mooie foto's, ook de vorige. Uluru, Ayers Rock, Cairns, Cape Tribulation, zucht... Maar ook de kwallen komen helaas heel bekend voor. Enne....wat had die man op de boot een heeeeeeel klein roze zwembroekje aan zeg! 't Ziet er weel heel stoer uit, hoor, dat duiken. Nou, geniet vooral verder in je eigen tempo en pas goed op jezelf!
    Liefs,
    Anneke en Marcel

  • 28 November 2007 - 18:44

    Marilijn En Niek:

    Lieve Carin,
    We hebben echt met je te doen! Het is te erg om in dit weer een boom te moeten huggen en dan ook nog bijna te worden geplat door een invasie van rijpe vruchten. Het moet niet erger worden....toch?
    Wauw...wat genieten we van je verhalen en foto's. En we zien jou genieten. Je bent ergens voor gaan staan ( voor de goede verstaander ) en het werkt! Top!
    We volgen je op de voet.
    Dikke hug van ons!

    Marilijn en Niek

  • 28 November 2007 - 20:49

    Hansie:

    Wat is dit nu ben je al aan het duiken zonder mij ???
    Groetjes en veel plezier weer

  • 30 November 2007 - 00:42

    Carin:

    speciaal voor Cobie (en Robert): ja mijn tas is weer terug: netjes bezorgd in mijn hotel... dag dag

  • 01 December 2007 - 10:40

    Frédérique:

    hoi carin,

    ik mis je nu nog erger dan toen je weg ging.
    nu is mijn surprise bijna af.
    ik heb nu een cadeau gekocht.
    ik ben nu aleen thuis.papa en mama en felipe zijn naar de liddl.ik zit nu een liedje van tv op de computer te luisteren.
    ik ben gister thuis gebleven vanwege kop pijn.(ik heb nog steeds hooftpijn hoor!)
    Ruben komt zo nog even spullen ophalen.
    hij heeft donderdag bij ons geslapen.hij was zijn sleutels vergeten dus kon die zijn huis niet in.en hij was zijn toilettas vergeten.en als je ons mist heir zijn nog een paar leuke tips:

    1:denk nooit aan vervelende dingen.
    2:het is snel weer om die drie maanden.
    3:denk aan hoe leuk het zal zijn als je weer terug komt.

    als je ons nu nog mist dan weet ik het niet meer.

    groetjes,

    Frédérique

  • 01 December 2007 - 10:40

    Vervolg Frédérique:

    kruimeltje is nog niet geboren.

  • 01 December 2007 - 11:27

    Jan En Jolanda:

    Hoi Carin,

    We volgen je verhalen op de voet. Waanzinig wat je allemaal ziet en meemaakt. We doen leuke ideeën op voor een boottochtje. Zou dat lukken in een weekend? Wij zijn in voorbereiding van onze kersttocht met de boot. Iets kouder dan waar jij nu bent, maar je kan niet alles hebben toch? Nou groetjes en nog heel veel plezier en mooie plaatjes!!

    jan en Jolanda


  • 01 December 2007 - 21:11

    Guus:

    Ik wist het, ik wist het, ik wist ... eh genoeg. Irene van Oranje Nassau van Lippe Biesterfeld is niet de enige koninklijke die bomen hugged. Jij doet het ook. Ben je ook van het Koninklijk geslacht? Gaaf. 'k Ben benieuwd hoe je dat straks in 't Hof gaat doen en ga je dan snorkelen in de haven? Ik vraag Klaske wel om een verslag voor de plaatselijke leugenaar te maken.
    Je merkt het hè, ik zit met smart te wachten tot je terug bent, het lijkt me maar niks daar. Of nee .... toch niet, blijf maar lekker daar en hug binnenkort m'n dochter maar. Die moet maandag gaan werken, hihi ....
    Nou dat was het weer voor nu.
    Bye, kus en hug van Gus

  • 01 December 2007 - 22:18

    Heleentje:

    Proest, snif, hatsjoe, ....ja... de griepvirussen hebben de weg naar mijn huisje gevonden hoor. Heb drie dagen plat gelegen en begin nu net weer een beetje op te krabbelen. Hoe is het daar 'beneden onder' ? Zal wel een tikkie warmer zijn dan hier. Hoewel ik het binnen opgestookt heb tot tropische temperaturen. Maar het is toch anders hoor, verwarming en een warmwaterkruik...;-)
    He zus, doe je nog leuke spannende en ondernemende dingen?
    Ik hoop dat Regula PH zin heeft om een tripje met je te maken, dat zou wel gezellig zijn. Ik duik mijn mandje nog even in en ziek een beetje uit. Enjoy yourself.....en zijn er nou al heartbroken aussie's??

    xxxxx
    Heleen

  • 02 December 2007 - 09:17

    T Heleen:

    Hoi lieverd,

    Even een up-date vanuit Krimpen. Het is zondagmorgen, de jongens waren tot een paar minuten geleden nog in volle rust maar nu komen ze zo kalm aan hun bedje uit en vinden dan heerlijke broodjes, croissantjes en sin. sap. Geen wonder dat ze geen haast hebben om het huis uit te gaan.....(grapje, geen idee waar ik die leuke smoeltjes vandaan moet toveren, ben en blijf toch een beetje een digibeet!) Als je trouwens goed ruikt, dan ruik je op afstand de gevulde speculaas (arme lijn!), die is dus ook net de oven uit; de appelmoes staat af te koelen en de peertjes moeten nog rood stoven. Kortom: we hebben vanavond weer een heerlijk maaltje (op de spruitjes na, maar die vind ik lekker). Als je weer terug bent, dan ga ik jou ook eens lekker verwennen! Via je mamaatje ben ik weer een beetje meer op de hoogte. Hoop dat je iemand treft met wie je een stukje kunt optrekken. Gisteren hebben we (john/nel, pa/ma en ik) bij Piet en Elly boerenkool met worst en spek gegeten. Je kent het fenomeen! Heerlijk ( lange neus naar Sonja Bakker). Het was gezellig. Herinneringen opgehaald aan vroeger, tuttig he, maar wel leuk. lieverdje, ik ga me verder klaar maken en straks ter kerke. De jongens met aanhang zijn vandaag gezellig in Krimpen en uit Krimpen een super!!!!! dikke!!!!! hug. Love you as ever,
    tante

    ps: er is er pas een uit(Jeroen), Marco en Alexander knorren lekker door, zeker laat geworden gisteren, maar helaas, pindakaas....daar doen we niet aan!

  • 02 December 2007 - 10:15

    "mJohn :

    Hoi lieve nicht heb net alles gelezen wat er te lezen valt,over jou en alles wat er gebeurd.
    Heel erg leuk,geniet er van,en als je weer terug komt,kom dan eens een borrel drinken.
    Hartelijke groeten ook van Nellie.

  • 02 December 2007 - 10:37

    'mjohn:

    OOk nog wel leuk om je te vertellen.
    Gisteravond na de boerenkool met worst en nadat je ome piet ze'n hele maattijd weer op ze'n bord had terug gekotst(aan tafel)na een lachbui echtprecies tot het randje vol, heb ik ook nog drie kwartie met je vader liggen kroelen op de bank leuk hoor een echte aanrader,zeker nu hij wat ouder wordt en wat bezadigder is dat echt prettig
    XX m'john

  • 02 December 2007 - 20:37

    Els:

    Hoi Caartje, het is of ik naar 1 of ander komisch boek aan het lezen ben en een avondje theater van de lach is nix bij wat die familie van jou allemaal (en jij) op zo'n manier uberhaupt kan bedenken. Ik zie leuke mogelijkheden als je weer terug bent: "op toernee met de familie Hellendoorn". Ik reserveer op de eerste rij, zeker weten. Ik lig echt blauw... Daarbij geniet ik wel, met enige afgunst, van je prachtige foto's en verhalen. Je wilt hier vandaag ook niet zijn; Stortbuien en wind, de verwarming kan er niet tegenop...
    Kortom, wees present waar je bent want wat je daar ziet is ongekend (goh, die was ook leuk voor 5 dec.)
    Hele dikke kus van Els (TEmpel)

  • 03 December 2007 - 07:49

    Dick:

    Carin,
    Prachtige reis die je aan het maken bent. Ik lees nog steeds met veel plezier mee.
    Schril contrast met het weer, de files en hektiek hier in het koude kikkerlandje.
    groet, veel plezier,
    Dick

  • 03 December 2007 - 10:18

    Syts:

    hallo daar aan de oostkant, wij zijn inmiddels weer terug in Perth. Heb je van je 'vakantie in de vakantie' genoten of geniet je er nog steeds van? Wat is de volgende bestemming? Erg leuk om je verhalen te lezen, ben weer helemaal op de hoogte en probeer tussen de regels door te ontdekken welke 'state' je (tot nu toe) het mooist vindt... je hebt er nog een paar te gaan, dus ik wacht met spanning af.
    groetjes van de zwarte zwanen uit Perth, G&S

  • 04 December 2007 - 07:42

    X:

    Ik zie in het bericht van je zus dat ze naar heartbroken aussies vraagt. Heb je het bericht alleen naar mijn privé-emailadres gestuurd ;-)

    G, je weet wel.

  • 04 December 2007 - 09:33

    Sint Nicolaas:

    Sint is weer in Nederland
    met zijn scheepje aangekomen
    waar hij met verbijstering
    iets vervelends heeft vernomen

    Op ' het Hooft' in Vlaardingen
    stapte hij monter op de oever
    toen een Pietje aan kwam rennen
    met het nieuws, het kon niet droever!

    Sint's gelaat betrok op slag
    toen hij hoorde wat er was
    'Carin is niet in het land'
    en dat hoor ik nu dan pas???

    Waar is zij dan wel gebleven
    als zij niet ter plaatse is,
    dat ik dit nog moet beleven
    weet ze wel hoe ik haar mis?

    Pieterbaas wist te vertellen
    dat ze ergens 'down under'zit
    bij de kangaroes en koala's
    ik snap ervan;geen sikkepit

    Zou ze ons vergeten zijn?
    dat ze zonder informeren
    afgereisd is naar dat land
    zonder tijdig terug te keren

    Sint barstte in snikken uit
    'Zou ze me echt zijn vergeten'
    ik kom toch elk jaar hierheen
    dat zou ze nu wel kunnen weten.

    Het is de Sint teveel geworden
    hij kon dit nieuwtje niet meer aan
    hij zakte door zijn stramme knieen
    en het licht is uitgegaan

    De Sint is na zijn lange leven
    hierdoor uit de pijp gegaan
    en Carin denk maar eens goed na
    dit heb jij een ieder aangedaan

    Nooit meer snoep op 5 december
    of een schoentje neergezet
    Kruimeltje zal nooit genieten
    van de Sint en Pieten-pret

    Hoogachtend,

    de in rouw gehulde Pietenschare!


  • 04 December 2007 - 17:11

    Gerry:

    oh, wat kan jij toch mooie foto's maken en van je laten maken! Ziet er weer heerlijk uit zeg. Als het goed is komt de Sint vanavond bij ons op bezoek, althans dat roept Jordy heel de middag dus we kijken naar hem uit. Zet jij ook je schoentje in Australie wil hij weten? Blijven genieten komt dan vast voor in het gedicht. Groetjes weer uit Hellevoetsluis xxx van ons

  • 04 December 2007 - 20:25

    Simone:

    Lieve Caar, wat een fijn begin van het rustige gedeelte van mijn dag (werk gedaan, kindjes liggen lekker te slapen in hun bedje en huis weer aan kant) is het om jouw verhalen en de reacties van al je dierbaren te lezen. Wat heb jij een schrijversgilde om je heen verzameld, zoveel mensen die een leuk verhaal weten te fabriceren. En wat heb je een slim nichtje, verstandige tips, Frederique! Geniet maar lekker van je rust daar en van het feit dat je zo verstandig bent geweest om even een pas op de plaats te doen en even niets te hoeven. En Marjolein, uit je reactie begrijp ik dat je bijna gaat bevallen. Ik wens je heel veel geluk en sterkte!

    Simone

  • 04 December 2007 - 20:58

    Anny:

    Deze is (ook) voor Marjolein : ik hoop dat je het nog leest ...veel succes, sterkte, plezier en nog veel meer bij het bevallen. Ik ben benieuwd, maar ik ben vast niet de enige.
    Groet Anny
    Ben jullie e-mail kwijt

  • 05 December 2007 - 05:53

    Debby & Jessica:

    Hey die Carin! Hoe gaat het je af in die fikhitte??:P Wij zijn ondertussen alweer verkast en zitten nu in the mittle of nothing op magnetic Island...Ook wel erg mooi...1 supermarkt op t hele eiland en laat die nou net niet bij ons in de buurt zijn;-) Morgen gaan wij per fiets het eiland verkennen, die heuveltjes moeten wij wel aankunnen. Wij zijn benieuwd wat jou plannen zijn verder! We komen je vast nog wel tegen! Lijkt ons gezellig! Groetjes van Debby en Jessica(jesendebinaussie)

  • 05 December 2007 - 13:28

    Guus:

    Hoi Carin,

    Om de anderen ook maar even op het spoor te zetten: mooie ontbijtfoto van je op de site van Debbie & Jessica.

  • 05 December 2007 - 22:21

    T Heleen:

    Ha die Caar,

    Nog maar eens even een berichtje vanuit Krimpen. Half Nederland zit aan de boterletter en de pepernoten, maar bij ons komt die goede man pas morgenavond, alhoewel..... als het waar is dat ie de pijp aan Maarten heeft gegeven.... we zien wel.
    Je pa is met pensioen he, nee dus. Die arme man werkt zich helemaal uit de naad. Samen met Henk Huurman heeft ie al heel wat zand en aarde weggeschept. De stratenmakers zijn klaar maar de tuin, het garagepad ed, dat ligt nu zo'n 50 cm lager. Het is klus waar je niet vrolijk van wordt en waar ik ook geen gat in zag. Maar zie daar, een vutter en een gepensioeneerde, en het komt helemaal goed! Hoe blij ik daar mee ben, dat kan ik je niet vertellen. Super he.
    Ik ga nog even wat teksten schrijven voor NZ, en misschien ook nog even dichten. De jongens en nu ook meisjes hopen dat ik dat dit jaar oversla, maar die kans laat ik me natuurlijk niet ontnemen. Daar moeten ze ook dit jaar weer aan geloven. Een dikke kus van ons allemaal, tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carin

In april begon ik er serieus over te denken en nu is het bijna zover..... zaterdag 27 oktober om 14.00 uur ongeveer vlieg ik met Cathay Pacific naar Hong Kong en de volgende dag arriveer ik in Perth; het avontuur in Down Under is dan echt begonnen... via deze site wil ik de (hardwerkende) thuisblijvers af en toe een beetje jaloers maken en kunnen jullie mij natuurlijk leuke berichtjes sturen!! :) En dan nu de tweede reis: naar Kenia!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 49922

Voorgaande reizen:

04 September 2018 - 04 December 2018

Here I go again

07 December 2016 - 18 Februari 2017

Dream your life, live your dream

27 Oktober 2007 - 26 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: